صبح روز گذشته 27 مهرماه حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا شاهسونی، عضو هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور و مدیر مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا (س) ازمؤسسه دارالقرآن الکریم زنجان، بزرگ‌ترین مرکز قرآنی در غرب کشور بازدیدکرد.

 

 

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا شاهسونی، مدیرمؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا (س) از مؤسسه دارالقرآن الکریم زنجان بازدید و از نزدیک با فعالیت‌های این مؤسسه قرآنی آشنا شد.

در ابتدا محمدمسعود اسماعیلی، مدیرمؤسسه دارالقرآن الکریم زنجان، ضمن خوش آمد گویی گزارشی از فعالیت های بزرگ ترین مؤسسه قرآنی در غرب کشور را ارائه نمود.

سپس حجت الاسلام والمسلمین علیرضا شاهسونی ضمن حضور در مؤسسه از روند برگزاری کلاس های این مؤسسه بازدید و با مربیان و قرآن آموزان گفتگو داشت.

وی در سخنان خود با اشاره به فعالیت های بیت الاحزان در زمینه های مختلف قرآنی- فرهنگی، از پیگیری های مسئولین مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) جهت تاسیس شعبه در استان زنجان خبرداد.

وی در ادامه سخنان خود در خصوص مسائل مرتبط با حوزه بسط و گسترش فرهنگ حفظ قرآن کریم در سراسر کشور جهت نهادینه کردن فرهنگ ناب اسلامی و مبارزه با معضلات و بداخلاقی های رایج در جامعه سخن گفت.

در پایان این بازدید حجت الاسلام شاهسونی در جلسه مجمع الحفاظ مؤسسه دارالقرآن الکریم زنجان که هر هفته با حضور مسئول مؤسسه دارالقرآن الکریم تشکیل می‌گردد حضور یافتند و در جمع حافظان قرآن کریم در خصوص اهمیت و جایگاه حفظ قرآن کریم به ایراد سخنرانی پرداختند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات