جلسه فعالسازی ستاد اجرایی بزرگترین جشن فارغ التحفیظی حافظان کل قرآن کشور با حضور مسؤلین شهرستان قرآنی استهبان در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه، دراین مراسم که در دفتر امام جمعه شهرستان استهبان برگزار شد، علاوه بر حضور مسؤلین مؤسسه بیت الاحزان و اعضای ستاد اجرایی جشن فارغ التحفیظی، امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه سپاه استهبان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، امام جمعه موقت، معاون مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان و جمعی از اعضای شوراهای شهرستان حضور داشتند.

امام جمعه استهبان با ایراد سخنانی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری بزرگترین جشن حافظان کل قرآن کشور در این شهرستان، برگزاری این جشن را یکی از دلایل شهرستان قرآنی خواندن استهبان خواند و اظهار امیدواری کرد که ان شاالله در سال جاری با تلاش تمامی مسئولان شهرستان و مسئولان مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) این جشن با شکوه هر چه تمام تر نسبت به سال های قبل برگزار خواهد شد.

وی همچنین قول داد تا از تمامی ائمه جماعت استان فارس برای حضور در این جشن دعوت به عمل آورد.

در ادامه آقای اکبری نژاد، فرماندار شهرستان استهبان ضمن استقبال از برگزاری جلسه ستاد اجرایی جشن فارغ التحفیظی قول داد با تمام توان جهت هر چه بهتر برگزار شدن این جشن تلاش نماید و از تمامی فرمانداران شهرستان های استان فارس و استاندار این استان جهت حضور در این مراسم دعوت به عمل آورد.

همچنین مقرر شد تا اعضای حاضر در این جلسه با نماینده ولی فقیه در استان فارس، استاندار و فرمانده سپاه فجر استان جهت ارائه گزارشی از فعالیت های قرآنی این شهرستان دیداری داشته باشند.

شایان ذکر است این جشن هر ساله در شهریور ماه و پس  از اتمام دوره حفظ کل قرآن آموزان مدارس شبانه روزی و ۱۳۰شعبه بیت الاحزان برگزار می شود و طبق روال سال های گذشته امسال دوازدهمین جشن فارغ التحفیظی این مؤسسه نیز در روز ۲۱ شهریور ماه در شهرستان قرآنی استهبان برگزار خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات