جلسه شورای اداری شهرستان قرآنی استهبان با حضور دکتر فیروزآبادی، معاون استاندار؛ فرماندار شهرستان؛ مدیرمسئول مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) و سایرمسئولین شهرستان قرآنی استهبان صبح امروز در امامزاده برالمرادشهرستان قرآنی استهبان برگزار شد.

 

 

در ابتدا حجت الاسلام والمسلمین دهقان، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان استهبان با سخنانی از ضرورت توجه ویژه مسئولین برای مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن ووضعیت کلی جهان اسلام، همچنین تبدیل شدن ایران به الگویی برای سایرکشورهای منطقه و خاورمیانه سخن گفت واز حساسیت جنگ داخلی سوریه وآمادگی دشمنان برای حمله به این کشور مسلمان مطالبی را بیان نمود.

وی همچنین سوریه را خط مقدم نبردغرب با ایران دانست و عنوان نمود هرگونه تعرض به خاک سوریه تعرض به جمهوری اسلامی ایران قلمداد می شود.

در ادامه فرماندار استهبان ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان گزارشی از عملکرد عمرانی آموزشی این شهرستان ارائه و از نقاط قوت شهرستان مخصوصا در زمینه فرهنگی سخن گفت و راهکارهایی پیرامون ارتقا سطح فرهنگی آموزشی این شهرستان ارائه نمود.

سپس حجت الاسلام والمسلمین، مدیر مسئول مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) از همکاری مسئولین و مردم این شهرستان برای گسترش فرهنگ قرآنی قدردانی نمود.

در پایان دکترفیروز آبادی، معاون استاندار با ایراد سخنانی از موفقیت آمیز بودن پروژه های عمرانی و پیشرفت های قرآنی فرهنگی شهرستان قرآنی استهبان و عملکرد مسئولین این شهرستان تجلیل نمود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات