شهرستان قرآنی استهبان و امام زاده پیرمراد (علیه السلام) این شهرستان میزبان 150 نفر از قرآن آموزان 4 مدرسه حفظ و تفسیر مدارس شبانه روزی برادران بود.

 

به گزارش پایگاه خبری مؤسسه قرآنی- فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) مرحله مقدماتی مسابقه ۵ جزء در سطح مدارس شبانه روزی حفظ و تفسیر قرآن کریم برگزار و نفرات برتر در این مرحله راهی مسابقات مدارس منطقه فارس شدند.

بر اساس معدل گیری بین مدارس، مدرسه شبانه روزی حفظ تخصصی حضرت شاهچراغ (علیه السلام) در بین مدارس مقام نخست، مدرسه حضرت امیر المؤمنین (علیهالسلام) مقام دوم، مدرسه حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) مقام سوم و مدرسه امام حسن مجتبی

(علیه السلام) مقام چهارم را به خود اختصاص دادند.

بنا بر این گزارش در بین قرآن آموزان نیز آقایان سجاد مطرقی از مدرسه حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) روستای قرآن آباد شهرستان قرآنی استهبان، امین مرادی از مدرسه حضرت امیر المؤمنین (علیه السلام) صحرارود فسا و مجتبی قیم از مدرسه حضرت شاهچراغ (علیه السلام) شیراز به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در اختتامیه این مراسم از نفرات برتر این مسابقات با اهدای جوایز تجلیل شد.

یادآور می شود هم اکنون بیش از ۲۵۰ قرآن آموز از سراسر کشور در ۷ مدرسه شبانه روزی حفظ و تفسیر یک ساله کل قرآن کریم مؤسسه بیت الاحزان حضور دارند که پس از ۱۱۰ روز حضور در این مدارس موفق به حفظ ۹ جزء از قرآن کریم شده اند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات