مسابقه قرآن مرحله نهایی در رشته ها و مقاطع مختلف با حضور قرآن آموزان، حافظان و معلمان قرآن کریم پنجشنبه 8 بهمن ماه در دانشگاه دولتی شهرستان قرآنی استهبان برگزار خواهد شد.

 

به گزارش روابط عمومی مؤسسه قرآنی- فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) این مرحله از مسابقات با حضور قریب به ۳۰۰ نفر از قرآن پژوهان، معلمان و حافظان خواهر و برادر در رشته های ترتیل، مفاهیم و حفظ اجزاء مختلف قرآن کریم (۱، ۵، ۱۰، ۲۰ و حفظ کل) برگزار می شود.

احمد تاج بخش، مسئول بیت الاحزان شعبه استهبان و دبیر برگزاری مسابقات سراسری بیت الاحزان، در این خصوص گفت: این مسابقه در دو گروه حافظان و قرآن پژوهان به صورت مجزا خواهد بود هم چنین رشته حفظ ۱ جزء در دو گروه زیر ۱۲ و بالای ۱۲ سال برگزار خواهد شد.

تاج بخش با اشاره به حضور کم نظیر حافظان و قرآن پژوهان در این دوره از مسابقات تصریح کرد: متاسبقین در این دوره از حافظان، معلمان و قرآن پژوهان ۶ استان کشور (فارس، بوشهر، خوزستان، یزد، کرمان و شهر مقدس قم) حضور خواهند یافت.

دبیر برگزاری مسابقات سراسری بیت الاحزان در پایان گفت: در هر رشته و مقطع ۳ نفر به عنوان برگزیده انتخاب شده و جوایزی به آنان اهدا خواهد شد.

یادآور می شود مسابقات مرحله شعبه و شهرستان طی ماه های آذر و دی در هر شعبه و شهرستان برگزار شده که نفرات برتر به این دوره از مسابقات راه یافته اند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات