آزمون طرح قرآنی «ایلاف» از ۲۰ تا ۲۷ شهریورماه به دو صورت مجازی و حضوری برگزار می‌شود.

 

مهدی شهسوار، مسئول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اشاره به اجرای طرح «ایلاف» اظهار کرد: این طرح با هدف حفظ مقطعی برخی اجزای قرآن برای افراد علاقه‌مند طی بازه زمانه دو ماه از ۲۰ تیرماه تا ۲۰ شهریورماه در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه طرح فوق به صورت تلفنی برگزار شد، ادامه داد: در طرح ایلاف شرکت‌کنندگان به انتخاب خود، آیات جزء اول و یا جزء سی‌ام قرآن را حفظ کردند، اما اکثریت از حفظ آیات جزء سی‌ام قرآن استقبال کردند.

شهسوار افزود: طی اجرای طرح ایلاف، هزار و ۸۴۹ نفر از ۹۱ شعبه مؤسسه در سراسر کشور شرکت کردند. آزمون این طرح، ۲۰ شهریورماه به صورت حضوری در شعب استان‎هایی که وضعیت شیوع کرونا آن سفید اعلام شده است، برگزار خواهد شد و در سایر استان‌ها که در وضعیت هشدار و یا قرمز هستند، به صورت مجازی اجرا می‌شود.

مسئول روابط عمومی بیت‌الاحزان با تأکید بر اینکه آزمون به صورت شناور طی بازه زمانی ۲۰ تا ۲۷ شهریورماه انجام خواهد شد، اضافه کرد: همچنین کوچکترین فرد شرکت‌کننده در این طرح با پنج سال سن و مسن‌ترین فرد شرکت‌کننده، بانویی از شهرستان دارآباد استان فارس با ۸۲ سال سن بوده است.

وی ادامه داد: به ۱۸ نفر از افراد شرکت‌کننده که بیشترین حد امتیاز را کسب کرده‌اند، جایزه نقدی ۵۰۰ هزار تومانی اعطا می‌شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات