مراسم اختتامیه طرح ملی رحله شهر شیراز با حضور 150 حافظ یک تا سه جزء قرآن برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان مراسم اختتامیه هشتمین دوره طرح ملی رحله در شهر شیراز با حضور ۱۵۰ قرآن آموز این مرکز برگزار شد.

حجت الاسلام علی اصغر همتی مدیر طرح ملی رحله شیراز گفت: در این مراسم مدیر مسئول مؤسسه بیت الاحزان، جمعی از مسئولان و مدیران قرآنی استان و مدیران آموزش و پرورش و معاونت فرهنگی شهرداری شیراز و خانواده قرآن آموزان حضور داشتند و از قرآن آموزان، خانواده‌ها، کادر آموزشی و تدارکات طرح تجلیل به عمل آمد.

وی ادامه داد: تمامی ۵۰ نفر کادر اداری و آموزشی این دوره و قرآن آموزان با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی مورد تقدیر قرار گرفتند و از طرف اداره آموزش و پرورش نیز جهت کادر اداری آموزشی طرح و ۵۰ تن از قرآن آموزان برتر سفر مشهد مقدس اهدا شد.

وی با بیان این که طرح رحله شیراز با بیش از ۳۵۰ نفر ثبت نام کننده بیشترین آمار ثبت نام کننده را در بین طرح های رحله کشور داشته است گفت: از این تعداد حدود ۲۰۰ نفر موفق به راهیابی به دوره شدند که در انتهای دوره تعداد ۱۵۰ نوجوان و جوان ۱۴ تا ۲۲ ساله حافظ یک تا سه جزء قرآن کریم شدند.

این استاد قرآن کریم ادامه داد: در این دوره علاوه بر برنامه‌های روزانه حفظ، تجوید، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، برنامه‌های فرهنگی و ورزشی متنوعی نیز برگزار شد و قرآن آموزان در این دوره ۴۷ روزه تابستانه نوعی از سبک زندگی اسلامی را تجربه کردند.

وی در پایان بیان داشت: تعداد ۴۰ نفر از این قرآن آموزان به دوره یکساله مرکز شبانه روزی حفظ قرآن کریم آل یاسین(ع) شیراز راه پیدا کردند تا ان شاء الله به مدت یک سال کل قرآن کریم را حفظ نمایند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات