به همت مدرسه حفظ تخصصی قرآن کریم امام رضا (ع) بیت الاحزان حضرت زهرا (س) در تابستان امسال طرح رحله ( حفظ 5 جزء از قرآن کریم) ویژه طلاب در مراغه برگزار می گردد.

یوسف انوری، مدیر مدرسه حفظ و تفسیر یکساله کل قرآن کریم امام رضا (ع) در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) از آغاز مصاحبه و گزینش این طرح خبر داد و عنوان کرد: این طرح که ویژه طلاب حوزه می باشد در حوزه علمیه امیرالمومنین شهرستان مراغه برگزار خواهد شد.

وی افزود تعداد ۶۸ طلبه در این طرح ثبت نام نموده اند و مصاحبه با این عزیزان در روز پنج شنبه ۵ تیر ماه انجام می پذیرد. وی یادآور شد: داوطلبان می بایست در تاریخ مقرر در محل حوزه علمیه امیرالمؤمنین(علیه السلام) مراغه حاضر و مدارک ذیل را به همراه داشته باشند.

– اصل و  کپی شناسنامه و کارت ملی

– کپی آخرین مدرک تحصیلی

– فیش بانکی بابت حق ثبت نام

– سه عدد عکس ۳*۴

– چک ده میلیون ریالی بابت ضمانت

این فعال قرآنی همچنین عنوان کرد  در این طرح داوطلبان  در مدت ۷۵ روز با آموزش های شبانه روزی موفق به حفظ ۵ جزء از قرآن کریم خواهند شد. وی تاریخ آغاز این دوره را ۶ تیر ماه اعلام کرد.

یاد آور می شود به همت استاد یوسف انوری  و با مساعدت های اداره کل اوقاف استان آذربایجان شرقی و شهرستان مراغه اولین مدرسه شبانه روزی حفظ و تفسیر یک ساله کل قرآن کریم در شمال غرب کشور  از اردیبهشت ماه ۱۳۹۲ فعالیت های خود را آغاز کرد و اکنون بیش از ۲۰ قرآن آموز موفق به حفظ ۲۹ جزء از قرآن کریم شده اند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات