حجت الاسلام هادی سیاری خبر داد:
دبیر طرح ملی «رحله» زمان آغاز دهمین دوره این طرح را در سال جاری فردا دوشنبه، ۱۱ تیرماه اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان به نقل از ایکنا، حجت‌الاسلام هادی سیاری، دبیر طرح ملی رحله، زمان آغاز دهمین دوره این طرح را در سال جاری فردا دوشنبه، ۱۱ تیرماه اعلام کرد و گفت: پیش از این بنا بود که این طرح از ۸ تیرماه آغاز به کار کند اما به دلیل همزمان با انتخابات ریاست جمهوری، این زمان به تعویق افتاد.

وی افزود: این طرح به یاری خدا از فردا در ۲۵ مرکز و ۱۰ استان کشور شامل استان‌های فارس، خوزستان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، تهران، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان و لرستان آغاز به کار خواهد کرد.

سیاری با بیان اینکه این طرح تا اواخر مردادماه ادامه خواهد داشت و اختتامیه آن هم در ۲۵ مردادماه سال جاری برگزار می‌شود، گفت: در طرح ملی رحله امسال مبنا حفظ اجزاء ۳۰، یک و ۲ قرآن کریم در نظر گرفته شده است.

دبیر طرح ملی «رحله» گفت: همچنین از فردا دوره آزمایشی مراکز شبانه‌روزی حفظ یک ساله قرآن کریم مؤسسه بیت‌الاحزان آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: ۱۶ مرکز شبانه‌روزی حفظ قرآن کریم در سراسر کشور داریم که با احتساب ۲۵ مرکز رحله، تعداد مراکزی که فردا کار خود را آغاز می‌کنند، ۴۱ مرکز خواهد شد.

سیاری اظهار کرد: دوره آزمایشی تا شهریورماه امسال ادامه خواهد داشت و بعد از پایان دوره آزمایشی، آزمون کتبی و شفاهی برگزار می‌شود و کسانی که حد نصاب امتیاز لازم را کسب کنند، وارد دوره اصلی می‌شوند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات