حجت الاسلام والمسلمین یونس شاهسوندی، مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قرآنی استهبان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری بیت الاحزان از آغاز ثبت نام حوزه علمیه قرآن محور امام صادق (ع) استهبان با همکاری مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) خبر داد.

 

حجت الاسلام والمسلمین یونس شاهسوندی، مدیر حوزه علمیه امام صادق (علیه السلام) شهرستان قرآنی استهبان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری بیت الاحزان از آغاز ثبت نام حوزه علمیه قرآن محور امام صادق(علیه السلام) استهبان با همکاری مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) خبر داد.

 امام جمعه موقت شهرستان قرآنی استهبان گفت: تجربه موفق راه اندازی مدرسه علمیه با رویکرد حفظ قرآن کریم برای اولین بار در کشور در سال گذشته و حضور نزدیک به ۱۵ طلبه در این مدرسه که اکنون علاوه بر آموزش دروس حوزوی موفق به حفظ ۵ جزء از قرآن کریم شده اند، ما را بر آن داشته است تا این طرح را با همکاری مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) در دومین دوره متوالی با قوت بیشتری دنبال نماییم.

مدیر حوزه علمیه امام صادق (علیه السلام) استهبان عنوان کرد:  در مدرسه علمیه قرآن محور امام صادق (علیه السلام)، طلاب، پایه اول حوزه را در دوسال گذرانده و همراه با آن در مدت دوسال موفق به حفظ کل قرآن کریم می شوند.

شاهسوندی همچنین عنوان کرد: ثبت نام این حوزه علمیه قرآن محور همزمان باسایر حوزه های علمیه کشور از ۴ بهمن تا ۲۰ فروردین ادامه دارد و داوطلبانی که حداقل دارای مدرک سیکل می باشند پذیرش می شوند.

دواطلبان جهت ثبت نام  و کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک ذیل کلیک نمایند:

ورود به صفحه ثبت نام

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات