بزرگ ترين جشنواره قرآني كشور با حضور آيت الله ايماني، نماينده ولي فقيه در استان فارس، مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان فارس، امام جمعه شهرستان قرآني استهبان، فرماندار شهرستان قرآني استهبان و ساير مسئولين استاني و شهرستاني امروز صبح در سالن سيد الشهداء دانشگاه آزاد اسلامي اين شهرستان برگزار شد.

 

در ابتدای مراسم سرود ملی جمهوری اسلامی ایران توسط تمامی حاضرین اجرا شد.

سپس حجت الاسلام خاوری، امام جمعه شهرستان قرآنی استهبان ضمن تبریک به حافظان قرآن، از همه مسئولین که در این جشن شرکت کردند تقدیر و تشکر به عمل آورد.

سپس آیت الله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان مطالبی راجع به قرآن و اهمیت حفظ قرآن بیان نمودند.

ایشان در ادامه سخنان خود بیان کردند: قرآن کریم کتابی است برای عموم انسان ها و برای تمامی دوره ها و زمان هاست، متعلق به زمان و افراد خاصی نیست و اولین کتابی است که با زبان همه انسان ها سخن می گوید. زبان قرآن، زبان فطرت انسان هاست.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین علی رضا شاهسونی، مدیر مسئول مؤسسه قرآنی- فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) ضمن تشکر و خیر مقدم گزارشی از عملکرد مؤسسه را ارائه نمودند.

شاهسونی تصریح کرد: برنامه یک ساله ای که با عنایت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در پیش رو داریم تربیت ۳۱۳ حافظ کل قرآن به نام یاران حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) درسال آینده می باشد.

در ادامه قاری بین المللی قرآن کریم استاد حمید شاکر ن‍ژاد با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید محفل قرآنی را نورانی کردند.

در برنامه بعدی این مراسم دو تن ازحافظان کل قرآن کریم (آقایان امین سعدونی و حسین مرادی) به سؤالات قرآنی حضار پاسخ دادند.

در ادامه گروه تواشیح محبین الزهرا (سلام الله علیها) به اجرای برنامه پرداختند.

در پایان مراسم نیز با اهدای جوایز از حافظان تقدیر شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات