اختتامیه سیزدهمین دوره آزمایشی حفظ و تفسیر یکساله کل قرآن کریم مدارس شبانه روزی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در دو بخش برادران و خواهران درشهرستان قرآنی استهبان برگزار شد.

 

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین علیرضا شاهسونی، مدیر مسئول موسسه به تبیین چگونگی تاسیس و شکل گیری مؤسسه پرداخت و از تمامی قرآن آموزان خواست که در هر کجای کشور که هستند در پی ترویج فرهنگ قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) باشند.

در ادامه مراسم طبق اظهار نظری که به عمل آمد قرآن آموزان محسناتی را برای این دوره یاد آور شدند که از جمله، موارد زیر را می توان یادآور شد.

  • ارتقای سطح معرفتی افراد خصوصا ارتقای آگاهی قرآن آموزان خواهر در زمینه حجاب
  • احترام متقابل استاد شاگرد و اینکه هر استادی یک روز شاگرد بوده و همانطورکه با استاد خود برخورد داشته اکنون شاگردانش با او همان معامله را می کنند.
  • آشنایی با فرهنگ های مختلف (باتوجه به اینکه قرآن آموزان از نقاط مختلف کشور(۲۲استان)در این دوره حضور داشتند و طبیعتا دارای فرهنگ های متفاوتی بودند)
  • شور و عشق به حفظ قرآن در کشور گسترش پیدا می کند و می توان با این روش بر تهاجم فرهنگی غلبه کرد.

در پایان مراسم با اهداء جوایزی به اساتید و مربیان دوره آزمایشی همچنین از همکاری مسؤلین شهرستان قرآنی استهبان تجلیل و قدردانی شد

گفتنی است ازقرآن آموزان شرکت کننده در دوره آزمایشی ۱۱۵ نفر از برادران و ۴۰ نفر از خواهران موفق شدند به دوره اصلی حفظ یکساله راه پیدا کنند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات