یوسف انوری درگفتگویی با خبرنگار بیت الاحزان حضرت زهرا(س) گزارشی از نحوه برگزاری مدرسه شبانه روزی حفظ وتفسیریکساله کل قرآن کریم مراغه ارائه نمود.

 

مسئول مدارس شبانه روزی مراغه عنوان نمود: مراسم افتتاحیه اولین دوره حفظ یکساله کل قرآن کریم مدارس شبانه روزی حفظ و تفسیرکل قرآن کریم شمال غرب کشور۱۵تیرماه سال جاری به‌ همت مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) و همکاری اداره اوقاف و حوزه علمیه در شهرستان مراغه استان آذربایجان شرقی آغاز شد، وهم اکنون در حال برگزاریست .

این خادم قرآن هدف از راه اندازی این مدرسه را چنین عنوان نمود: با توجه با اینکه شمال غرب کشور بیشترین جمعیت را به خود اختصاص داده به منظور توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و آشنایی هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان با قرآن و معارف قرآنی خصوصا حفظ قرآن، مبارزه با تهاجم فرهنگی بیگانگان ،نهادینه کردن فرهنگ ناب و اصیل اسللام محمدی و اجرایی نمودن فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) جهت تربیت ده میلیون حافظ قرآن دانست.

گفتنی است آقای انوری از سال ۱۳۷۸ به عنوان معلم  قرآن وارد مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) شد. و تا سال ۱۳۸۰ به عنوان مدیر این مؤسسه مشغول خدمت بوده است.

وی در این گفتگو عنوان کرد: در ابتدا قرار بود ۲ ماه دربیت الاحزان باشم اما اکنون نزدیک به ۱۴ سال است که در این مؤسسه مشغول به فعالیت می باشم.

در کارنامه افتخارات آقای انوری تأسیس شعبه این موسسه در شهر مقدس قم در سال ۱۳۸۵ و مدیریت آن تا سال ۱۳۹۰، راه اندازی نشریه  نورالثقلین ، برای اولین بار در شعبه قم و همچنین راه اندازی و مدیریت بیت الاحزان شعبه تبریز در آبان ماه ۹۱ وجود دارد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات