سی وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم دیروز در حالی در تبریز به کار خود پایان داد که نوید رزمجو، معلم مدارس حفظ و تفسیر یکساله قرآن کریم بیت الاحزان موفق شد رتبه پنجم حفظ کل قرآن این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

 

به گزارش روابط عمومی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، سی وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم دیروز در حالی در تبریز به کار خود پایان داد که نوید رزمجو، معلم مدارس حفظ و تفسیر یکساله قرآن کریم بیت الاحزان موفق شد در این رقابت‌های سخت و فشرده و از میان حافظان برتر ۳۱ استان کشور به مرحله نهایی رقابت‌ها راه یافته و به رتبه پنجم کشوری در رشته حفظ کل این دوره از مسابقات دست یابد.

در این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم که در سالن اجتماعات مصلای اعظم امام خمینی (ره) شهر تبریز برگزار ‌شد ۴۷۰ نفر از نخبگان و چهره‌های برتر قرآنی کشور در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم به رقابت پرداختند.

از این تعداد ۲۵۰ شرکت کننده برادر و ۲۲۰ شرکت کننده خواهر بودند که پس از انجام یک هزار و ۹۲۰ مسابقه در ۳۸۱ شهرستان و ۲۸۰ مسابقه استانی در ۳۱ استان به این دوره از رقابت‌های قرآنی راه یافته بودند.

گفتنی است پیش از این در همین مسابقات و در رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم، حافظ روشندل بیت الاحزانی رضا حسن شاهی موفق به کسب رتبه چهارم معتبرترین رقابت قرآنی کشور شده بود که خبر آن را می‌توانید از اینجا بخوانید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات