طرح نورالسبطین به مرحله پایانی رسید
15 زوج قرآنی مؤسسه بیت الاحزان که در طرح نورالسبطین شرکت کرده بودند پنجشنبه 21 اردیبهشت، طی مراسم ازدواج نمادین در حرم مطهر رضوی، هدیه جهیزیه خود را دریافت خواهند کرد.

حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها) از برگزاری مراسم ازدواج نمادین ۱۵ زوج قرآنی مؤسسه بیت الاحزان در حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) خبر داد.

وی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان با اشاره به استقبال خوبی که از طرح نور السبطین در بین حافظان مؤسسه بیت الاحزان صورت گرفت گفت: خوشبختانه در فاصله میلاد باسعادت امام حسین (ع) در ماه شعبان و میلاد امام حسن مجتبی(ع) در ماه رمضان ۱۵ زوج قرآنی از حافظان قرآن کریم مؤسسه بیت الاحزان ازدواج خود را ثبت کردند و جهت بهره‌مندی از هدایای طرح نورالسبطین اعلام آمادگی کردند.

حجت الاسلام شاهسونی با بیان این که تعداد ۲ زوج از این ۱۵ زوج هر دو حافظ کل قرآن کریم هستند گفت: طبق قول قبلی که نسبت به برگزاری مراسم پس از پایان ماه مبارک رمضان داده بودیم ان شاء الله مراسم جشن ازدواج نمادین این عزیزان در روز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه و با حضور جمعی از خیرین و همچنین مسئولان آستان قدس رضوی در حرم مطهر حضرت شمس الشموس برگزار خواهد شد.

مدیر مسئول مؤسسه بیت الاحزان ادامه داد: این زوج های قرآنی از امروز بیستم تا ۲۳ اردیبهشت ماه در مشهد میهمان هستند و در مراسمی که فردا در حرم مطهر برگزار می‌شود هدیه جهیزیه طرح نور السبطین به ایشان اهدا خواهد شد.

وی در پایان با تقدیر از آقای خلیلی خیر اندیش قرآنی که امکان برگزاری این طرح را فراهم کرد گفت: امیدواریم روز به روز شاهد گسترش این اقدامات نیکوکارانه جهت تشویق هر چه بیشتر جوانان به خصوص جوانان قرآنی به سنت مقدس ازدواج باشیم.

گفتنی است در طرح نورالسبطین که مؤسسه بیت الاحزان با همکاری خیرین برای اولین بار در سال جاری اجرا کرد، حافظان این مؤسسه که در حد فاصل میلاد سبطین رسول گرامی اسلام(ص) یعنی حضرت امام حسین و امام حسن مجتبی(ع) اقدام به ثبت ازدواج خود کرده بودند، هدیه جهیزیه جهت بانوان و معادل نقدی جهیزیه جهت آقایان به ایشان تعلق گرفت.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات