دبیر ستاد طرح ملی رحله خبر داد:
حجت الاسلام هادی سیاری، دبیر طرح ملی رحله از آغاز نام نویسی متقاضیان دریافت میزبانی نهمین دوره طرح ملی رحله که در تابستان 1402 برگزار خواهد شد، خبر داد.

حجت الاسلام هادی سیاری، دبیر طرح ملی رحله از آغاز نام نویسی متقاضیان دریافت میزبانی نهمین دوره طرح ملی رحله که در تابستان ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد، خبر داد.

وی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان اظهار داشت: نهمین دوره طرح ملی رحله ان شاء الله در تابستان ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد و مؤسسات، نهادها و اشخاصی که علاقمند به دریافت میزبانی این طرح هستند می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان به نشانی beytolahzan.ir نسبت به ثبت مشخصات خود و سازمان خود اقدام نمایند.

سیاری ادامه داد: مهلت نام نویسی جهت کسب میزبانی تا پایان اسفند ماه می‌باشد و داوطلبان موظفند حداکثر تا تاریخ ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ فیلم و عکس از محل انتخابی جهت برگزاری طرح را به ستاد طرح ملی رحله ارسال نمایند.

دبیر طرح ملی رحله خاطرنشان کرد: پس از طی مراحل ارزیابی توسط بازرسی ستاد طرح ملی رحله، در صورت تأیید مکان و احراز شرایط مؤسسه میزبان، تفاهم نامه ای در دو نسخه به امضای میزبان و مؤسسه بیت الاحزان خواهد رسید و مراکز می‌توانند پس از شرکت در دوره توجیهی، به طور رسمی کار خود را آغاز کنند.

وی با بیان این که این طرح در حال حاضر تنها ویژه برادران است گفت: علیرغم درخواست‌های فراوان از سراسر کشور، تاکنون شرایط برگزاری طرح به صورت شایسته ویژه خواهران برای ما مقدور نشده است ولی در صورت موافقت اعضای ستاد طرح ملی رحله و احراز و فراهم شدن شرایط در حد بسیار مطلوب ، به‌صورت محدود برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سیاری در پایان با یادآوری این که ثبت نام قرآن آموزان همانند سال‌های گذشته از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد گفت: در ۸ سال برگزاری این طرح قرآنی، ۱۶۰۲۱ نفر نام نویسی کرده اند که تعداد ۸۶۰۳ نفر موفق به حفظ اجزاء قرآن کریم شده اند.

گفتنی است طرح ملی رحله حفظ شبانه روزی جزء ۳۰ و سوره مبارکه بقره در ایام تابستان می‌باشد که مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) با همکاری نهادهای قرآنی و فرهنگی کشور هر ساله ویژه نوجوانان و جوانان ۱۴ تا ۲۲ ساله برگزار می‌نماید.

علاقمندان به منظور آگاهی از جزئیات و دریافت میزبانی طرح ملی رحله ۹ می‌توانند بر روی این لینک  کلیک کنند.

اشتراک در
اطلاع از
1 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات

سلام.
طرح رحله قلعه گنج امسال برگزار میشه؟