همزمان با ایام ولادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س)، شعب مؤسسه بیت الاحزان با برپایی مراسمات مختلف جشن و شادی، این مناسبت را گرامی داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، همزمان با ایام ولادت بانوی دوعالم حضرت زهرا(س)، شعب مؤسسه بیت الاحزان با برپایی مراسمات مختلف جشن و شادی، این مناسبت را گرامی داشتند.

بر اساس گزارش‌های رسیده، بیت الاحزان شعبه بنارویه لارستان، با برگزاری جشن بزرگ مادر خوبی‌ها همراه با ویژه برنامه تجلیل از نوگلان فاطمی این روز فرخنده را گرامی داشت:

میلاد حضرت زهرا- بیت الاحزان بنارویه

بیت الاحزان شعبه معزآباد جابری شهرستان خرامه نیز با برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت ام الائمه(س) در محل شعبه و اهدای جوایز و پخت شله زرد به استقبال این روز بزرگ رفت:

برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا(س) در شعبه کازرون و اهدای هدیه دیگر برنامه برگزار شده توسط شعب مؤسسه در این ایام بود:

شعبه خیابان مسلم شیراز نیز جشنی در محل شعبه برگزار کرد و به مادران حافظ و مربیان جوایزی اهدا کرد:

شعبه امامشهر شهرستان قیر و کارزین دیگر شعبه ای بود که با برپایی مراسم جشن در محل شعبه، این روز بزرگ را فرخنده داشت.

جشن میلاد حضرت زهرا- شعبه امامشهر

برپایی مراسم جشن و مولودی خوانی با سخنرانی امام جمعه، پخت و توزیع ۲۵ کیلو کیک و اهدای ۵۵ جایزه ویژه مادران حافظ از برنامه‌های بیت الاحزان شهر صدرای شیراز در گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت ام ابیها فاطمه زهرا(س) بود.

 

بیت الاحزان شعبه شرفویه لارستان نیز با برپایی مراسم جشن، اهدای جایزه، اجرای سرود توسط قرآن آموزان و برگزاری مسابقه در محل شعبه، ولادت حضرت صدیقه طاهرا(س) را جشن گرفت.

میلاد حضرت زهرا(س)- شعبه شرفویه

همزمان با شب میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) مراسم معنوی محفل انس با قرآن و تجلیل از ۸ حافظ کل قرآن کریم شعبه ارد گراش با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولین در سالن الزهرا این شهر برگزار گردید.

 

این مراسم با قرائت قرآن و سخنرانی امام جمعه شروع و با اجرای گروه سرود، پرسش و پاسخ حفاظ ، سخنرانی حجت الاسلام علی اکبر شاهسونی مدیر مراکز شبانه روزی حفظ قرآن بیت الاحزان ادامه و با تجلیل از حفاظ پایان یافت

میلاد حضرت زهرا(س)- شعبه ارد

بیت الاحزان شهرستان تکاب نیز در محل شعبه اقدام به برگزاری جشن میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) ویژه بانوان همراه با سخنرانی و مولودی خوانی و اجرای مسابقه و برنامه‌های متنوع نمود.

میلاد حضرت زهرا- شعبه تکاب

برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا(س) در محل شعبه همراه با مولودی خوانی، سخنرانی امام جمعه میمند و تجلیل از حافظان و مربیان از برنامه‌های اجرا شده توسط بیت الاحزان شعبه فیروزآباد در گرامی داشت این ایام فرخنده بود.

میلاد حضرت زهرا- شعبه فیروزآباد

بیت الاحزان شعبه مصیری شهرستان رستم نیز به مناسبت میلاد با سعادت بانوی دو عالم اقدام به برگزاری مراسم جشن ویژه نوآموزان مهد و پیش دبستانی این شعبه کرد.

میلاد حضرت زهرا- شعبه مصیری

بیت الاحزان شعبه سه فسا نیز با برپایی جشن میلاد در محل شعبه و مهد و پیش دبستانی این ایام را گرامی داشت.

گفتنی است سایر شعب مؤسسه نیز مراسم مشابهی را در منطقه خود برگزار کردند و در این مطلب تنها شعبی که تصاویر آن به دست ما رسید را پوشش دادیم.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات