160 قرآن آموز طرح ملی رحله شیراز طی یک اردوی یک روزه، از مرکز مدیریت و مراکز قرآنی بیت الاحزان در استهبان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، قرآن آموزان طرح ملی رحله شیراز از مرکز مدیریت و تعدادی از مراکز قرآنی مؤسسه بیت الاحزان در شهرستان استهبان بازدید کردند.

حجت الاسلام همتی مدیر طرح ملی رحله شیراز گفت: خوشبختانه با استقبال خوبی که از طرح ملی رحله در شیراز صورت گرفت تعداد ۲۵۰ نفر به این طرح وارد شدند که هم اکنون که در پایان دوره قرار داریم تعداد ۱۶۰ نفر از قرآن آموزان پایان حفظ خود را جشن خواهند گرفت.

وی هدف از برگزاری این اردو را آشنایی قرآن آموزان با روند شکل گیری مؤسسه بیت الاحزان و برنامه‌های آن و همچنین ایجاد دغدغه قرآنی در آنها خواند و گفت: بازدید از ساختمان قدیم مؤسسه بیت الاحزان، حوزه علمیه قرآنی، مرکز شبانه روزی امام حسن مجتبی(ع) و مرکز مدیریت بیت الاحزان از برنامه‌های این اردوی یک روزه بود.

بازدید رحله شیراز از بیت الاحزان

این مدیر قرآنی افزود: در حاشیه این بازدید، برنامه‌های تفریحی نیز جهت قرآن آموزان برگزار شد؛ ضمن این که در طول دوره نیز علاوه بر برنامه‌های روزانه حفظ، تفسیر، تجوید و اخلاق، برنامه های فرهنگی نظیر عزاداری محرم و همچنین برنامه های ورزشی روزانه و هفتگی و دو اردوی تفریحی برون شهری نیز جهت قرآن اموزان برگزار گردید.

همتی یاد آور شد: اختتامیه این دوره قرآنی دوشنبه ۳۱ مرداد ماه در سالن همایش شهر وابسته به شهرداری شیراز برگزار می‌شود و ان شاء الله با پیگیری‌های انجام شده پذیرای مهمانان ارجمندی همچون معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امام جمعه شیراز، معاون شهرداری شیراز، معاون تعلیم و تربیت سپاه استان و مدیر مسئول مؤسسه بیت الاحزان خواهیم بود.

بازدید رحله شیراز از بیت الاحزان

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات