ثبت نام دوره تربیت معلم مهد و پیش دبستانی مؤسسه بیت الاحزان آغاز شد/ شروع دوره یک شهریور ماه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه بیت الاحزان از آغاز نام نویسی حافظان قرآن بیت الاحزان در دوره تربیت معلم مهد و پیش دبستانی این مؤسسه خبر داد.

وی با اشاره به این که نام نویسی دوره تربیت معلم مهد و پیش دبستانی از امروز ۱۲ مردادماه آغاز شده گفت: نام نویسی از طریق شعب مؤسسه صورت می‌گیرد و تا ۲۵ مرداد نیز ادامه خواهد داشت و زمان برگزاری دوره نیز بین یکم تا دهم شهریور ماه در شهرستان استهبان خواهد بود.

عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور یاد آور شد: در این دوره کلاس‌های آموزش روش تدریس کتاب روخوانی و روانخوانی قرآن کریم تألیف مؤسسه، آموزش روش تدریس کتاب شکوفه‌ها جلد یک و دو، کلاس‌های دستورزی، بازی‌های دیداری وو شنیداری، علوم و ریاضی، شعر و احادیث، کاردستی و نقاشی جهت شرکت کنندگان برگزار خواهد شد.

شاهسونی با بیان این که در این دوره از اساتید اخلاق و روانشناس نیز استفاده خواهد شد گفت: شهریه دوره مبلغ یک میلیون و پانصد هزار تومان است که شرکت کنندگان در زمان ثبت نام مبلغ یک میلیون تومان را می‌بایست واریز نمایند و مابقی مبلغ به صورت جداگانه اخذ خواهد شد.

وی اولویت پذیرش در دوره را با حافظان کل قرآن کریم عنوان کرد و گفت: چنانچه شعبی حافظ کل قرآن نداشته باشند از حافظان اجزاء قرآن نیز پذیرش صورت خواهد گرفت.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات