میزبان نخستین طرح ملی رحله در صحنه کرمانشاه:

حجت الاسلام علی بهمنی میزبان طرح ملی رحله در شهرستان صحنه کرمانشاه می‌گوید: نیاز شدید قرآنی در منطقه سبب شد تصمیم بگیریم میزبان طرح ملی رحله در این منطقه باشیم موضوعی که در شرایط فعلی لازم است جدی‌تر دنبال شود.

بهمنی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان گفت: خرسندیم که برای نخستین بار است میزبان طرح ملی رحله در این منطقه هستیم و توانسته‌ایم جذب نسبتاً خوبی داشته باشیم و سعی داریم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های منطقه میزبان خوبی برای قرآن آموزان باشیم.

وی افزود: رحله امسال در حوزه امیرالمومنین(ع) صحنه برگزار می‌شود و جا دارد از تلاش‌های ستاد طرح ملی رحله در برگزاری این رویداد قرآنی قدردانی کنیم.

مدیر حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) صحنه برگزاری برنامه‌های متنوع ورزشی، تفریحی و آموزش ادبیات عرب را از جمله برنامه‌های نخستین رحله تابستانی در این شهرستان عنوان کرد و خواستار حمایت خیرین و نیک اندیشان در این زمینه شد.

او از تلاش‌های شهرداری صحنه، امام جمعه شهرستان، سپاه و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور در برگزاری طرح ملی رحله در این منطقه قدردانی کرد و ابراز امیدواری نمود روند حمایتی از این طرح قرآنی تداوم داشته باشد.

شهرستان صحنه از مناطق شرقی استان کرمانشاه محسوب می شود و فاصله آن تا مرکز استان ۵۰ کیلومتر است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات