مرکز شبانه روزی حفظ یکساله کل قرآن کریم شهید حاج قاسم سلیمانی

استان کرمان/ شهر کرمان/ منطقه کوهپایه

مجتمع قرآنی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اولین مجتمع قرآنی کشور وابسته به مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا سلام الله علیهاست که با همت خیرین و قرآن دوستان در فاصله ای حدود ۳۰ کیلومتری از گلزار شهدای کرمان و قبر مطهر شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی در فاز اول تحت عنوان مرکز تخصصی حفظ یکساله کل قرآن کریم، تأسیس گردیده است.
قرار گرفتن این مجتمع قرآنی در فاصله نه چندان دور از گلزار شهداء و قبر مطهر شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی، شرکت در بعضی مراسمات مذهبی و جشن ها و محافل قرآنی در این مکان مقدس را برای قرآن آموزان این مجتمع ممکن ساخته است.

 

علاوه بر مزین شدن این مجتمع قرآنی بنام شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی و واقع شدن آن در فاصله ای نسبتا نزدیک به گلزار شهداء و قبر مطهر سردار جبهه مقاومت، تأسیس آن در منطقه ای گردشگری و خوش آب و هواست که این امتیاز منحصر به فرد در نوع خود، باعث شده از سایر مراکز حفظ یکساله قرآن کریم مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا سلام الله علیها متمایز گردد. لذا وجود این امتیازات باعث شده که توجه جوانان و نوجوانان بسیاری را از اقصی نقاط کشور به خود جلب کند.

 

با عنایت خداوند متعال و لطف اهل بیت علیهم السلام، مجتمع قرآنی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان، اولین دوره تخصصی حفظ یکساله کل قرآن کریم خود را از تیرماه ۱۴۰۱ آغاز نموده و اکنون مراحل پایانی خود را سپری می‌کند.

 

آدرس:

شهر کرمان _منطقه گردشگری و خوش آب و هوای کوهپایه.

تلفن:

۰۹۱۷۴۸۴۲۵۶۱ _۰۹۹۱۹۲۳۱۴۵۶

آدرس در فضای مجازی:

ایتا:

https://eitaa.com/joinchat/1770324246C8dd99b58e1

 

پیج در ویترین روبیکا:

beytolahzan_kerman

 

آدرس وبگاه:

http://Nooroalhayat.ir

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات