موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان که بزرگترین مرکز حفظ تخصصی در جهان تشیع است شعبه مرکزی آن در روستای ماهفرخان از توابع بخش خیر در شهرستان قرآنی استهبان در استان فارس می باشد.

مدیر موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا سلام الله علیها گفت:این شعبه  که اولین شعبه موسسه بیت الاحزان در استان یزد است با استقبال پرشور قرآن پ‍‍ژو هان و عاشقان حفظ قرآن روبرو شده است.

حجت الاسلام و المسلمین شاهسونی افزود: این شعبه با حضورآقای  دباغ حافظ روشن دل در شب جمعه بعد از نماز مغرب و عشادر مورخ ۲۰ بهمن ماه افتتاح می گردد.

وی ادامه داد: در این شعبه به قرآن پژوهان در رشته های حفظ-روخوانی- روانخوانی- ترجمه و مفاهیم  آموزش داده می شود و پس از اتمام دوره این افراد مربی قرآن می شوند و می توانند در سراسر کشور در شعبه های این موسسه به تدریس مشغول شوند.شایان ذکر است موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهراسلام الله علیها ۱۰۱ شعبه در استان های فارس-کرمان- سیستان و بلوچستان- قم- هرمزگان-بوشهر- کهکیلویه و بویر احمد-خوزستان- سمنان-آذربایجان شرقی- و یزد شعبه دارد.همچنین خیر اندیشان قرآنی زیادی برای اهدا وجوهات و موقوفات قرآنی خود به این موسسه مراجعه می نمایند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات