در حاشیه افتتاح ساختمان جدید حوزه علمیه امام صادق (ع) استهبان، حجت الاسلام شاهسونی مدیر مؤسسه بیت الاحزان با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور دیدار و گفتگو کرد

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، در حاشیه افتتاح ساختمان جدید حوزه علمیه امام صادق (ع) استهبان، حجت الاسلام شاهسونی مدیر مؤسسه بیت الاحزان با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور دیدار و گفتگو کرد.

شاهسونی با اشاره به این که از ۱۲۰ طلبه حوزه علمیه امام صادق(ع) استهبان، تعداد ۵۶ نفر تحت عنوان حوزه قرآن محور مشغول تحصیل می باشند گزارشی از مؤسسه بیت الاحزان ارائه کرد.

آیت الله اعرافی با ابراز علاقه نسبت به بازدید از بیت الاحزان گفت: با توجه به برنامه ریزی قبلی و هماهنگی جلسات استانی، متأسفانه موفق به بازدید نشدم.

وی با اشاره به دیدار قبلی خود با مدیر بیت الاحزان در میبد یزد بیت الاحزان را مجموعه ای نوید بخش و پر افتخار دانست و گفت: از روند فعالیت های مؤسسه آگاهم و از هر خدمتی در راه ترویج قرآن در حوزه علمیه فرو گذار نمی کنم.

در این بازدید همچنین مدیر حوزه های علمیه کشور با حافظان حوزه علمیه قرآن محور گپ و گفت صمیمانه داشت.

یاد آور می شود آیت الله اعرافی در دیدار چندی پیش خود با مدیر مؤسسه بیت الاحزان با ابراز خرسندی از فعالیت های قرآنی بیت الاحزان بویژه حوزه علمیه قرآن محور، حفظ قرآن بین اقشار مردم و جوانان را از مطالبات مقام معظم رهبری عنوان و نسبت به گسترش این گونه طرح های قرآنی در کشور ابراز امیدواری کرده بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات