همزمان با ایام پایانی ماه صفر، محفل انس با قرآن و عترت در شهرک فتح المبین داراب با حضور با شکوه مردم با حضور حافظان برگزیده و بین المللی موسسه بیت الاحزان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، همزمان با سالروز رحلت جانگداز نبی گرامی اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، بیت الاحزان شعبه فتح المبین داراب اقدام به برپایی محفل انس با قرآن و عترت نمود.

در این محفل باشکوه که به همت خیرین و خادمان قرآن و عترت شهر داراب برگزار شد جمع کثیری از مردم ولایتمدار شهرک فتح المبین و همچنین تعدادی از مسئولین و فرهیختگان قرآنی این شهرستان حضور داشتند.

محمد امین بادرامی از حافظان و طلاب حوزه علمیه قرآنی امام صادق (ع) بیت الاحزان در ابتدای جلسه آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کرد و در ادامه نوید رزمجو حافظ بین المللی قرآن کریم و از اساتید مراکز شبانه روزی مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) به اجرای برنامه حفظ پرداخت که مورد استقبال حاضران در جلسه قرار گرفت.

امین افشارنیا سرپرست روابط عمومی موسسه بیت الاحزان در بخشی از برنامه، ضمن تقدیر از دست اندرکاران محفل و خادمان قرآن و عترت در شعبه فتح المبین، به اهمیت حفظ قرآن کریم و فرامین مقام معظم رهبری در تربیت ده میلیون حافظ قرآن اشاره کرد. وی کمبود شدیدی که در زمینه تربیت حافظ قرآن کریم وجود دارد را مورد توجه قرار داد و از جوانان و نوجوانان به‌ویژه بانوان حاضر در جلسه خواست در برنامه های موسسه بیشتر و پررنگ تر شرکت کنند.

سخنرانی و مداحی در رثای نبی مکرم اسلام(ص) و امام حسن مجتبی (ع) از دیگر برنامه های این مراسم قرآنی و اهل بیتی بود و در پایان از مدعوین جلسه تقدیر به عمل آمد.

این محفل باشکوه، با اطعام و پخش نذری بین حاضرین به اتمام رسید.

شایان ذکر است خیرین برگزار کننده این مراسم از برپاکنندگان موکب قرآنی بیت الاحزان در ایام اربعین حسینی در شهر کوفه عراق هستند که امسال بخاطر معضلات کرونایی موفق به برپایی این موکب قرآنی نشدند و به همین خاطر بخشی از نذورات خود را در قالب برگزاری مراسم ۲۸ صفر اهدا نمودند.

در زیر تصاویری از این رویداد قرآنی قابل مشاهده می باشد:

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات