مراسم تجليل از قاريان و خادمان طرح «با قرآن در رمضان» در شعبه معزآباد جابری برگزار شد.

مدیر موسسه قرآنی فرهنگی  بیت الاحزان حضرت زهرا (س)  شعبه معزآباد جابری در این مراسم با اشاره به ارزش والای قرآن اظهار کرد: قرآن به دلیل نزول از منبع الهی کلام غیر قابل توصیفی است. وی در ادامه افزود: قرآن کریم از مرتبه با عظمت ملکوتی به مرتبه ملکی نازل شده است تا بتوانیم از مفاهیم متعالی آن بهره‌مند شویم.

معتضدیان با اشاره به عظمت مقام قاری قرآن خطاب به حاضران تاکید کرد: اگر به جنبه الهی و معنوی الفاظ قرآن توجه نکنید دچار غرور و عجب خواهید شد.

وی در پایان تواضع و فروتنی را اولین اثر آشنایی با قرآن دانست و افزود: کسانی می‌توانند از قرآن استفاده کنند که استوانه عقیدتی آنها بر پایه‌ای قوی استوار باشد.

درویشی، سرپرست بهزیستی شهرستان خرامه  هم در این مراسم طی سخنانی بر اهمیت عمل به قرآن تاکید کرد و افزود: قرآن کریم چون از منبع اصلی و سرچشمه پر فیض خداوند سرچشمه می‌گیرد برای انسان زیبا و دلنشین و تنهاچراغ هدایت دانست که انسان در تمام طول زندگی خود نیازمند آن است وی در ادامه افزود: از ابتدای نزول قرآن کریم تاکنون، این کتاب الهی محور تعلیم و تربیت دینی بوده و در آیه شریف «إقرا باسم ربک الذی خلق» هدف از رسالت تعلیم و تربیت اسلامی بوده است.

عبدالصمد درویشی، از خواهران موسسه قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا شعبه معزآباد جابری به خاطر کمک به فقرا تقدیر وتشکر نمودند در این مراسم که با حضور خانواده معظم شهدا و قاریان و حافظان موسسه قرآنی بیت الاحزان برگزارشد از هفتاد و دو نفر از قاریان و خادمان این طرح با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل و قدردانی شد.

گفتنی است، مراسم جزءخوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان برای سومین  بار در موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) شعبه معزآباد جابری، شهر حاملان قرآن  همه روزه به نیابت شهدا برگزار شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات