به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بیت الاحزان، گردهمایی مدیران و مسئولان شعب مؤسسه قرآنی- فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) سراسر کشور با حضور گسترده ومسئولان و مدیران در سالن فرمانداری شهرستان قرآنی استهبان برگزار شد.

شروع جلسه با تلاوت حافظ روشندل مدارس شبانه روزی آقای بهزاد مزارعی مزین شد و پس از آن حاضران سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و سرود انتظار (دعای فرج امام زمان) را زمزمه کردند.

اولین سخنرانی این گردهمایی توسط استاد اخلاق، حجت الاسلام مهدی همتی، از حفاظ و اساتید مدارس شبانه روزی بود که با بیانات زیبای خود پیرامون قدر و منزلت مسئولان قرآنی، حاضران را نسبت به جایگاه والای خود آگاه کرد.

پس از آن نوبت به سخنرانی شیخ مجاهد بیت الاحزان، حجت الاسلام علی رضا شاهسونی، مدیر مسئول مؤسسه رسید. شاهسونی ضمن عرض خیر مقدم، به بیان توضیحاتی پیرامون شعار امسال “اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی” پرداخت.

پخش کلیپ عملکرد بیت الاحزان در سال ۹۲ از دیگر برنامه های این گردهمایی بود که همه حاضران را به وجد آورد.

در ادامه برنامه، آقای هوشمند، سرپرست اداره ارشاد شهرستان قرآنی استهبان ضمن عرض خیر مقدم به حضاری که از راه های دور و نزدیک تشریف فرما شده بودند به ارائه پیشنهادی پیرامون مدیریت جهادی از منظر قرآن پرداخت.

از دیگر برنامه های این گردهمایی که در واقع مهم ترین بخش این گردهمایی بود بیان راهکارهای مدیریتی توسط مدیران شعب موفق جهت استفاده دیگر مسئولان از این تجارب بود که با استقبال بی نظیر مسئولان همراه بود.

برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر و صرف ناهار در اردوگاه فرهنگی- تربیتی آموزش و پرورش از برنامه های ظهر این گردهمایی یک روزه بود.

در برنامه های نوبت عصر مدیران به ادامه بیان راهکارها پرداختند و در آخر حجت الاسلام شاهسونی، مدیر مسئول مؤسسه به ذکر نکاتی پیرامون راهکارها و پیشنهادات و جمع بندی پرداخت.

اهدای جوایز به برندگان مسابقه بزرگ عبرت های عاشورا پایان بخش این گردهمایی بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات