شهید «حسین جمالی» از روستای یاسریه فسا فرزند بانو زهرا جمالی اولین حافظ کل قرآن کریم بیت الاحزان شعبه یاسریه فسا به شهدای دفاع از حرم بانوی اهل بیت (ع) پیوست.

تا به حال چند بار شنیده اید از دامن زن مرد به معراج می رود؟ برای زنان همین بس که شخصیتی بزرگ مانند امام خمینی (رحمه الله علیه) درباره آنان چنین تعبیربلندی دارد، پس بایسته است که عموم انسان ها از زن و مرد در این جمله دوباره غور کنند. مردان به جهت شناخت ریحانه بهشتی که به امانت از جانب خداوند در اختیارشان قرار گرفته است و زنان به جهت شناخت آسمانی و روحانی شان به این جهت که شناخت جنبه های ناشناخته این کلام آن ها را وا می دارد تا حقیقت وجودشان را بشناسند و آن چنان رفتار کنند که شایسته شأن و مقام آن هاست.

آری از دامن یک زن و یک مادر مردی به معراج می رود به عظمت یک شهید، از دامن مادر و زنی که خود پرورش یافته و تربیت شده مکتب قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) است علی اکبری پرورش می یابد و در دفاع از حرم عمه اش زینب (سلام الله علیها) عاشقانه جان خود را فدا می کند. حسین جان! شهادتت مبارک.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه بیت الاحزان، شهید «حسین جمالی» از روستای یاسریه فسا فرزند بانو زهرا جمالی اولین حافظ کل قرآن کریم و از معلمان قرآن بیت الاحزان شعبه یاسریه فسا به شهدای دفاع از حرم بانوی اهل بیت (علیهم السلام) پیوست.

شهید «حسین جمالی» جوان ۲۹ ساله اهل روستای یاسریه فسا که در قالب یگان ویژه صابرین تهران در دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) در سوریه حضور داشت در نبرد با تروریست های داعش در حومه شهر حلب به همرزمان شهیدش پیوست.

پیکر پاک شهید جمالی در میان شور و عزاداری مردم فسا تشییع و جهت خاکسپاری به روستای زادگاهش، یاسریه فرستاده شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات