حجت الاسلام والمسلمین احمد جودکی، مدیر شعبه بیت الاحزان حضرت زهرا (س) شعبه شیراز از همکاری مؤسسه بیت الاحزان شعبه شیراز و اداره کل بهزیستی استان فارس و اجرای مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم استان خبر داد.

 

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بیت الاحزان حضرت زهرا (س) حجت الاسلام والمسلمین جودکی، سرپرست داوران این دوره از مسابقات، عنوان کرد:  شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات که برگزیدگان دوره اول در مسابقات شهرستان های استان فارس می باشند ۱۸۰ نفر  می باشند که از بین ۱۵۰۰ نفر انتخاب شده اند.

این فعال قرآنی ضمن معرفی داوران این دوره از مسابقات و با تاکید بر گسترش مفاهیم قرآن در همه ابعاد جامعه افزود: مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) آماده همکاری با سایر مؤسسات و اداره های دولتی جهت گسترش فرهنگ قرآنی در شیراز، سومین حرم اهل بیت (ع) است.

ترویج فرهنگ آموزه های قرآنی و توسعه این فعالیتها در کشور باید با هدف ارتقاء سطح آموزش به نسل جوان انجام شود.

مسئول شعبه شیراز بیت الاحزان حضرت زهرا (س) با اشاره به تهاجم و شبیخون فرهنگی افزود: امروز دشمنان برای کمرنگ کردن معنویت و اخلاق اسلامی در بین جوانان تلاش زیادی انجام می‌دهند که باید در برابر آنها ایستادگی کرد و جوانان را با تعالیم و فرهنگ اسلامی آشنا کنیم.

این فعال قرآی تأکید کرد: با تمسک جستن به این کتاب الهی است که می‌توان مسایل و مشکلات اخلاقی جامعه راحل کرد و این مهم با همت همه مربیان و فعالان قرآن در استان و سطح کشور محقق می شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات