شانزدهمین دوره مسابقات سراسری مؤسسه بیت الاحزان به صورت همزمان و در دو گروه معلمان و حافظان کل و قرآن آموزان برگزار خواهد شد.

 

به گزارش روابط عمومی مؤسسه قرآنی- فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) مسئول آموزش مؤسسه بیت الاحزان، خانم خدیجه شاهسونی در تشریح این خبر گفت: مرحله مقدماتی این مسابقات در سطح شعب هفتم آذر ماه، مرحله واحد سوم دی ماه و مرحله نهایی ۷ و ۸ بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

شاهسونی ادامه داد: این مسابقات در دو بخش دختران و پسران زیر ۱۲ سال و بزرگسال و در رشته های ترتیل، ترجمه و مفاهیم و حفظ (در مقاطع ۱جزء، ۵جزء، ۱۰ جزء و ۲۰ جزء) ویژه قرآن آموزان و رشته حفظ (در مقاطع ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل) ویژه حافظان کل و معلمان

می باشد.

مسئول آموزش مؤسسه بیت الاحزان درباره راه یابی افراد منتخب به مراحل بعد بیان کرد: پس از پایان مرحله شعبه ۳ نفر در هر رشته به مرحله واحد و به همین ترتیب ۳ نفر در هر رشته به مرحله نهایی راه می یابند.

شاهسونی در پایان اعلام کرد: مهلت ارسال اسامی برتر در مرحله شعبه، هفتم آذر ماه می باشد.

یادآور می شود طبق تقسیمات مؤسسه بیت الاحزان، هر واحد مجموعه ای از شعب این مؤسسه را در برمی گیرد که در پایان کلیه واحدهای سراسر کشور در مرحله نهایی حضور می یابند.

جزئیات بیشتر در آئین نامه مسابقات سال ۹۴ (اصلاح شده)

 

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات