مدیرکل دفتر آموزش و توسعه مشارکت های امور قرآن و عترت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: ثبت‌نام اینترنتی سیزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت از 1393/12/2 آغاز شده و تا پایان اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

 

مدیرکل دفتر آموزش و توسعه مشارکت های امور قرآن و عترت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: ثبت‌نام اینترنتی سیزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت از ۱۳۹۳/۱۲/۲ آغاز شده و تا پایان اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین علی پروانه با اعلام این خبر، افزود: ثبت‌نام در این آزمون از طریق درگاه آزمون‌های معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی www.quranedu.ir امکان پذیر است و همزمان نیز امکان ویرایش اطلاعات داوطلبان وجود دارد.

 وی گفت: همانند آزمون دوره گذشته، مبلغ هزینه ثبت نام در سیزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت نیز که قرار است در روز جمعه ۱۱ اردیبهشت ماه برگزار شود به ازای هر داوطلب مبلغ ۵۰ هزار ریال است.

  مدیرکل دفتر آموزش و توسعه مشارکت های امور قرآن و عترت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ادامه داد: پرداخت این مبلغ فقط از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی سامانه ثبت‌نام امکان‌پذیر است و هر داوطلب موظف است که قبل از شروع عملیات ثبت‌نام خود، نسبت به خرید «سریال ثبت‌نام» اقدام و سپس روند ثبت‌نام خود را در سیزدهمین آزمون قرآن و عترت آغاز کند.

 پروانه اظهار کرد: هر چند شرکت تمامی علاقمندان در سیزدهمین آزمون قرآن و عترت به عنوان «داوطلب آزاد» ممکن است ولی با توجه به اینکه غالب مخاطبان آن، قرآن آموزان مؤسسات و مراکز قرآنی سراسر کشور هستند تمهیداتی پیش‌بینی شده است که مسوولان این مؤسسات با مراجعه به درگاه پرداخت الکترونیکی ثبت نام در آن، بتوانند در یک نوبت نسبت به پرداخت شهریه تمامی قرآن‌آموزان خود و خرید سریال ثبت‌نام برای آنان اقدام کنند.

 علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از رشته‌ها و منابع سیزدهمین آزمون قرآن و عترت می توانند به نشانی اینترنتی www.quranedu.ir مراجعه کنند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات