در این مراسم از حافظان ساکن استان خوزستان که در مدارس شبانه روزی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) موفق به حفظ کل قرآن کریم شده اند تجلیل می شود.

سخنرانان این مراسم آیت الله حیدری، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد طباطبایی، مدیر اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان و حجت الاسلام والمسلمین علیرضا شاهسونی، بناینگذار و مدیر مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) می باشند.

گردهمایی حافظان کل قرآن کریم بیت الاحزانی خوزستان روز یکشنبه ۹ شهریورماه از ساعت ۳۰/۹ صبح در تالار در تالار بهشت هویزه اهواز برگزار می گردد.

هر ساله بسیاری از جوانان علاقمند به حفظ قرآن کریم از استان خوزستان راهی مدارس شبانه روزی حفظ و تفسیر یکساله کل قرآن کریم بیت الاحزان می شوند. به گونه ای که بیت‌الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) در بین قرآن دوستان خوزستان به مؤسسه‌ای شناخته شده تبدیل و تاکنون موفق به تربیت ۱۰۴ حافظ کل قرآن کریم به همراه صد‌ها حافظ چند جزء در این استان شده است.

این گردهمایی  در حالی با مساعدت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان و همکاری های بی دریغ آیت الله حیدری، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز برگزار می گردد که در سال گذشته بیش از ۴۰ قران آموز خوزستانی در مدارس شبانه روزی بیت الاحزان موفق به حفظ کل و بیش از ده نفر موفق به حفظ ۲۰ جزء از قرآن کریم شدند.

گفتنی است بیت الاحزان در راستای گسترش فرهنگ قرآن کریم در شهرهای رامهرمز، هفتکل، شادگان، سوسنگرد و الوان موفق به راه اندازی شعبه شده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات