در این نشست که با حضور مدیران مناطق 30 گانه بیت الاحزان برگزار شد افراد حاضر به بیان مسائل و مشکلات منطقه خود و هم چنین پیگیری مصوبات جلسه قبل پرداختند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مؤسسه قرآنی- فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) دهمین نشست منطقه ای مؤسسه بیت الاحزان با حضور مدیر مؤسسه، حجت الاسلام شاهسونی، کارکنان مؤسسه مرکزی و مدیران مناطق ۳۰ گانه بیت الاحزان برگزار شد.

در این نشست که سه شنبه ۲۶ آبان ماه در مشهد مقدس برگزار شد کلیه افراد حاضر به بیان دیدگاه های خود پیرامون مسائل مطروحه پرداختند.

از جمله مهم ترین مسائل مطرح شده در این نشست طرح سند چشم انداز مؤسسه در افق سال ۱۴۰۰ شمسی بود که توسط معاون طرح و برنامه مؤسسه، آقای مهدی شهسوار عنوان شد و مدیران و مسئولان با بیان دیدگاه های خود نسبت به این طرح موضوع را به چالش کشیدند.

مسئله مهم دیگر، طرح کمیته بندی موارد اجرایی بیت الاحزان در قالب ۴ کمیته آموزشی، فرهنگی، اداری- مالی و روابط عمومی و تبلیغات بود که توسط مسئول منطقه جهرم، آقای صالح حیدری مقدم پیشنهاد داده شد و با اکثریت آراء به تصویب رسید.

حیدری مقدم هدف از این پیشنهاد را به قابلیت در آمدن مصوبات مؤسسه از طریق کمیته های تخصصی ۴ گانه بیان کرد و افزود: ما با کمیته بندی کردن جلسات، موضوعات مختلف را از هم تفکیک کرده و به متخصص کمیته مربوطه سپرده و همین امر در روند اجرایی مصوبات مؤسسه گام مؤثری خواهد بود.

یادآور می شود نشست منطقه ای مدیران مؤسسه بیت الاحزان هر ۴۰ روز یکبار در یکی از مناطق ۳۰ گانه بیت الاحزان برگزار می شود.

لازم به ذکر است هر یک از مناطق بیت الاحزان شامل چند واحد و هر واحد شامل چند شعبه از مؤسسه بیت الاحزان می باشد که تا کنون ۱۴۷ شعبه در کل کشور دایر شده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات