حجت الاسلام میرباقری در جشن عیدغدیر در مسجد امام حسین (ع) روستای معزآباد جابری گفت :همه چیز ما قرآن است وقرآن ضامن سعادت دنیا وآخرت است.

 

همزمان با عید سعید غدیر از حافظان جزء سی ام و بیست ونهم قرآن کریم در معزآباد جابری تجلیل شد

حجت الاسلام میرباقری در جشن عیدغدیر در مسجد امام حسین (ع) روستای معزآباد جابری گفت :همه چیز ما قرآن است وقرآن ضامن سعادت دنیا وآخرت است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرامه، وی اظهار داشت: اگر می خواهید درزندگیتان موفق شوید به سراغ قرآن بروید.

میرباقری با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) عنوان کرد : اگر مرگ شهادت گونه می خواهید بروید به سوی قرآن اگر می خواهید از حسرت خوردن در روز قیامت نجات پیدا کنید بروید به سوی قران.

این استاد دانشگاه وحوزه با اشاره به اهمیت روز با برکت غدیر خم در میان مسلمین و ضمن اشاره به قرآن و روایات در مورد این موضوع مهم ، غدیر را بزرگترین عید مسلمین و بلکه جهانیان نامید .

حجت الاسلام میرباقری ضمن تأکید بر حضور بیش از پیش یکایک اعضاء جامعه قرآنی در محفل ها و برنامه های قرآنی افزود : در مقابل یکایک دشمنان اسلام که حتی به پیامبر رحمت الهی نیز رحم نمی کنند باید اهمیت حضور خود را حفظ کنیم تا بدانند که اسلام همیشه زنده و در صحنه ها حاضر است .این خطیب درادامه از حضور چشمگیر فعالان قرآنی در تمامی برنامه های دینی تشکر کرد .

این مراسم که با حضور امام جمعه محترم شهرستان خرامه، فرماندهی محترم سپاه ناحیه خرامه، جانباز قهرمان جهان میرزائی جابری واعضاء شورای اسلامی وهیئت امناء مسجد و جمع کثیری از محبین اهلبیت و قرآن حضور داشتند به نامهای علی و محمد و تعدادی از حافظان بیت الاحزان شعبه معزآباد جابری که موفق به حفظ جزء سی ام و بیست و نه قرآن شده بودند به رسم یادبود جوائزی اهدا شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات