حنانه خلفی، حافظ خردسال تهرانی که 17 جزء از قرآن کریم را حفظ کرده است به همراه پدر خود ازغرفه بیت الاحزان حضرت زهرا (س) در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم دیدن کرد.

 

 

حنانه خلفی، حافظ خردسال تهرانی که ۱۷ جزء از قرآن کریم را حفظ کرده است به همراه پدر خود ازغرفه بیت الاحزان حضرت زهرا (س) در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم دیدن کرد.
گفتگویی با پدر وی در خصوص نحوه حافظ شدن این نابغه ۶ ساله داشتیم که در ادامه مختصری از آن تقدیم حضورتان می گردد.

مصطفی خلفی، پدراین خردسال قرآنی در گفتگو با مدیر روابط عمومی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) چنین بیان داشت: دخترم از ۴/۵سالگی حفظ قرآن را آغاز و هم اکنون که ۶ سال دارد موفق به حفظ ۱۷ جزء از قرآن کریم شده است.
وی عنوان داشت فرزندش به مدت ۹ ماه در مؤسسه جامعه القرآن کریم تحت نظراساتیدی همچون حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی و اکنون نیز تحت نظر اساتیدی همچون آقایان بحرالعلوم و استاد سبز علی مشغول به حفظ بوده و قسمت عمده ای از محفوظات خود را در خانه و با همکاری خانواده دنبال می کند.
آقای خلفی همچنین از مشکلات خود گفت و عنوان نمود با آنکه هنوز مستأجر است اما تمام انرژی خود را به تربیت قرآنی فرزندان خود اختصاص داده است.
وی با ابراز مسرت عنوان کرد: علاوه بر این دختر خردسالم دو فرزند دیگرم حافظ کل قرآن و فرزند دیگر خانواده نیز حافظ ۱۰ جزء از قرآن کریم می باشد.
وی دلیل خود را از حضور در غرفه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) چنین عنوان نمود: از برترین مؤسسه حفظ تخصصی قرآن کریم مطالبی شنیده بودم و مایل بودم با این مؤسسه آشنایی بیشتری پیدا کرده تا از راهنمایی ها و تجربیات اساتید مجرب این مؤسسه برای تربیت فرزندم جهت حفظ کل قرآن کریم بهره جویم.
در ادامه آقای حسن محمدی، مدیر عامل اتحادیه تشکل های قرآنی کشور نیز با حضور در غرفه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) ضمن تقدیر از این نابغه قرآنی کشور با پدر این حافظ خردسال به گفتگو نشست. محمدی علاوه بر تقدیر از پدر این خردسال به خاطر تلاش بی وقفه خود در این راه وجود چنین فرزندانی را برای جامعه قرآنی یک افتخار دانست.
این نابغه قرآن همچنین در حضور چند حافظ کل قرآن کریم به اجرای برنامه حفظ پرداخت و با دادن پاسخ های صحیح به سؤالات قرآنی حافظان کل قرآن موجب شگفتی حاضرین شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات