بیت الاحزان حضرت زهرا (س) ۱۲ شعبه،مدارس یاس ویاس نبی و یک مدرسه شبانه روزی حفظ و تفسیر کل قرآن کریم را در کارنامه شهرستان فسای خود به ثبت رسانده است.

حجت السلام والمسلمین شاهسونی، حافظ قرآن و مدیر مؤسسه قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) که به اتفاق هیئت همراه برای شرکت در نشست مسئولین شعب بیت الاحزان فسا به این شهرستان سفر کرده بودند با نماینده ولی فقیه و امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگویی داشتند. شاهسونی با بیان موفقیت های بیت الاحزان در سال گذشته موانع موجود بر سر راه نیل به اهداف این مؤسسه را عنوان کردند. همچنین ایشان درخواست تشکیل جلسه ای جهت بررسی راههای هماهنگی و هم افزایی با کارگروههای قرآنی این شهرستان را به نماینده ولی فقیه ارائه دادند.

امام جمعه فسا هم ضمن اشاره به حل مشکلات به صورت ریشه ای از ضرورت انجام کارهای زیربنایی همراه با برنامه ریزی منظم و اساسی برای گسترش فرهنگ قرآنی سخن گفت. نماینده ولی فقیه ضمن حمایت از فعالیت های مؤسسه همچنین عنوان داشت: ای کاش قرآن آباد ایران متعلق به شهرستان فسا بود تا مردم این شهرستان، از تجربیات قرآنی آن برای بسط آموزه های کتاب خدا بهره ببرند.

امام جمعه فسا همچنین با عنوان این که این شهرستان نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و برای اجرایی نمودن منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تربیت ده میلیون حافظ قرآن کریم، به نسبت جمعیت کشور که بیش از ۷۰ میلیون است، سهم شهرستان فسا نزدیک به ۳۰ هزار حافظ قرآن است که باید این امر توسط مسئولین این شهر به جد دنبال شود. وی همچنین تشکیل جلسه شورای عالی نمایندگان این شهرستان در روزهای آتی برای اجرایی نمودن این مهم خبر داد.

حجت الاسلام طهماسبی همچنین از مدیر مؤسسه بیت الاحزان خواست با توجه به تجربیات موفق این مؤسسه در امر تربیت حافظ قرآن، بیت الاحزان مسئولین فسا را در راه تربیت ۳۰ هزار حافظ قرآن یاری نماید که این درخواست با استقبال حجت الاسلام شاهسونی مواجه شد.

 در ادامه مسئولین بیت الاحزان با شرکت در گردهمایی مسئولین شعب این مؤسسه در شهرستان فسا از نزدیک با آن ها گفتگو و به بررسی مشکلات و کاستی ها این شعب پرداختند تا پویایی و رشد این شعب همچنان ادامه داشته باشد.

آقای ابوالحسنی مسئول شعب فسا نیز با ایراد سخنانی به بیان عملکرد و کارنامه شعب فسا پرداخت و از مساعدت های مؤسسه مرکزی برای گسترش فعالیت در این شهرستان قدردانی نمود. شایان ذکر است بیت الاحزان حضرت زهرا (س) در شهرستان فسا ۱۲ شعبه، مدارس یاس ویاس نبی و یک مدرسه شبانه روزی حفظ و تفسیر کل قرآن کریم را در کارنامه خود به ثبت رسانده است که هرساله هزاران نفر را در زمینه علوم قرآنی آموزش می دهد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات