روز گذشته حجت الاسلام اژدری، مسئول بازرسی سازمان اوقاف، آقای سراج، مدیر کل هسته گزینش سازمان اوقاف و آقای زائری، معاون اداری- مالی اداره کل اوقاف فارس از مدارس شبانه روزی بیت الاحزان و مؤسسه مرکزی بازدید کردند.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بیت الاحزان عصر روز گذشته هیئتی از سازمان اوقاف و اداره کل اوقاف فارس از مدارس شبانه روزی بیت الاحزان و مؤسسه مرکزی بازدید کردند.

در این بازدید، ابتدا حجت الاسلام شاهسونی، مدیر مسئول مؤسسسه به عرض خیر مقدم خدمت مسئولان و بیان کلیاتی راجع به مؤسسه قرآنی- فرهنگی بیت الاحزان  حضرت زهرا (سلام الله علیها) و مدارس شبانه روزی پرداخت.

پس از آن حجت الاسلام و المسلمین اژدری، مسئول بازرسی سازمان اوقاف به بیان سخنانی پیرامون اهمیت حفظ قرآن پرداخت و افزود: یکی از آرزوهای دیرینه بنده حفظ قرآن بوده است که هنوز این امر برای بنده محقق نشده است.

حجت الاسلام اژدری ادامه داد: فهم زبان قرآن به انسان نورانیت و نشاط  می دهد و راه نجات انسان رسیدن به بصیرت و درک معانی عمیق قرآن کریم است.

مسئول بازرسی سازمان اوقاف در ادامه از وضعیت موجود حافظان که از ابتدای سال تحفیظی تا کنون ۲۲ جزء از کلام وحی را حفظ نموده اند ابراز خرسندی کرد و افزود: قرآن، برکت زندگی و خانواده است و احترام به قرآن یکی از عوامل موفقیت انسان است. شما به واسطه قرآن است که عظمت پیدا کرده اید و هرکس با قرآن انس پیدا کند قطعا عزیز خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین اژدری با اشاره به این نکته که حفظ قرآن و سپس درک مفاهیم قرآن، بصیرت انسان را زیاد می کند خطاب به حافظان ادامه داد: شما قرآنیان باید خود را جهت یاری حضرت ولی عصر (روحی و ارواحنا له الفداء) آماده کنید و راه رسیدن به امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) حمایت از ولایت فقیه است.

مسئول بازرسی سازمان اوقاف در پایان به عنوان مؤسسه که با نام حضرت زهرا (سلام الله علیها) مزین شده است اشاره کرد و افزود: چون این مؤسسه به نام حضرت زهرا (سلام الله علیها) است إن شاء الله عالمگیر خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات