مراسم اختتاميه مسابقات قرآن بيت الاحزان شهر ميمند با حضور حجت الاسلام و المسلمین شاهسوني، مدير مؤسسه با همكاري دفترامام جمعه و حوزه مقاومت بسيج ميمند در مهديه امام حسن مجتبي (علیه السلام) ميمند روز پنج شنبه 5 آذرماه 94 برگزار گرديد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه قرآنی- فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) اختتامیه مسابقات قرآن مرحله شعبه با حضور قرآن آموزان طرح رحله، حافظان و کارکنان بیت الاحزان، امام جمعه، رؤسای ادارات و ارگان ها و حوزه مقاومت بسیج شهر میمند برگزار شد.

آغازگر این مراسم تلاوت مجتبی فیضی از قاریان و حافظان بیت الاحزان بود که در ادامه هم به اجرای برنامه حفظ پرداخته و از ایشان تجلیل شد.

در ادامه مراسم برنامه حفظ، توسط نونهالان مهد و پیش دبستانی اجرا شد و پس از آن حجت الاسلام و المسلمین بشارت، امام جمعه شهر میمند به ایراد سخن پرداخت.

سخنران دیگر مراسم حجت الاسلام و المسلمین شاهسونی، مدیر مؤسسه بود که ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان مسابقه و طرح رحله به تشویق نونهالان جهت فراگیری قرآن پرداخت و افزود: با توجه به آمادگی ذهنی در دوران کودکی، مسئولان و متولیان قرآنی باید به این مهم اهتمام ورزند که تا قبل از سن مدرسه، نونهالان قرآن را فرا بگیرند و بعد وارد مدرسه شوند.

پایان بخش این مراسم اعطای مدرک و اهدای جوایز طرح رحله و مسابقه قرآن بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات