پس از برگزاری آزمون شفاهی حفظ کل، آمار حافظان کل قرآن کریم که در چهاردهمین جشنواره تجلیل از حافظان از آن ها تجلیل می شود به حدود 200 نفر رسید.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) چهاردهمین جشن فارغ‌التحفیظی مؤسسه بیت‌الاحزان پنج شنبه ۱۶ مهر‌ماه ۱۳۹۴ در حسینیه عاشقان ثارالله شیراز برگزار می‌شود.

در این جشنواره از ۱۴۰ نفر از حافظان کل قرآن کریم مؤسسه بیت الاحزان که در سال تحفیظی ۹۳- ۹۴ به‌مدت یک سال در مدارس شبانه روزی و شعب مؤسسه موفق به حفظ کل قرآن کریم شده‌اند، تجلیل می‌شود.

 این مراسم باشکوه قرآنی که چهاردهمین سال متوالی است اجرا می‌شود، بزرگ ترین جشن تجلیل از حافظان کل قرآن در کشور محسوب شده و از عزیزانی که در طول یک سال گذشته از تابستان ۹۳ تا تابستان ۹۴ در مؤسسه بیت‌الاحزان به حفظ کل قرآن نائل شدند در این جلسه تجلیل می‌شود.

در این جشنواره که نزدیک به سه هزار نفر از ۲۲ استان کشور حضور می یابند برنامه هایی چون اجرای تواشیح از مدرسه شبانه روزی امیرالمؤمنین (علیه السلام) صحرارود، تلاوت دکتر فتحی، مسئول شعبه سروستان، اجرای برنامه حفظ توسط نونهالان دوقلوی نورآباد، اجرای برنامه توسط علی اصغر کاویانی حافظ معلول و نابینا و … انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است: مؤسسه قرآنی- فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) از یک روستا در استان فارس در سال ۷۵ آغاز به فعالیت کرد و اکنون در نقاط مختلف کشور دارای ۱۴۵ شعبه و قریب به ۱۲۰۰ نفر حافظ کل قرآن کریم است. همچنین این مؤسسه دارای ۹ مدرسه شبانه‌روزی حفظ قرآن در بخش خواهران و برادران است، که این مدارس یکی ازامتیازات منحصر به فرد مؤسسه محسوب می‌شوند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات