آیت الله ایمانی در سیزدهمین جشن فارغ التحفیظی حافظان کل قرآن کریم مؤسسه بیت الاحزان ضمن تشکر از مسئولین برگزار کننده این جشن باشکوه قرآنی قرآن را به معنای واقعی و حقیقی وسیله ای برای به دست آوردن آگاهی و دانایی دانست.

سیزدهمین جشن فارغ التحفیظی حافظان کل قرآن کریم مؤسسه قرآنی- فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) صبح امروز با معرفی ۲۰۰ حافظ کل قرآن کریم و حضور گسترده جمعی از مسئولین کشوری و استانی و فعالان قرآنی در تالار حافظ شیراز برگزار شد.

در این مراسم آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه محترم شیراز ضمن تشکر از مسئولین برگزارکننده این جشن باشکوه قرآنی قرآن را به معنای واقعی و حقیقی وسیله ای برای به دست آوردن آگاهی و دانایی دانست.

ایشان قرآن را شفا و هدایتگر نامید و نمونه کامل فرد قرآنی را حضرت علی (علیه السلام) معرفی کرد.

آیت الله ایمانی ضمن برشمردن فضایل روز عرفه به مقام شامخ امام حسین (علیه السلام) اشاره کرده و ایشان را الگوی عملی برای حافظان قرآن معرفی کرد.

نماینده ولی فقیه در پایان با انتقاد از روش تعلیم و تربیت مهدهای کودک و پیش دبستانی هایی که ضد فرهنگ را ترویج می دهند از مسئولین کشور درخواست کرد: به جای آموزش شعرهای مبتذل و حرکات موزون به نونهالان مفاهیم قرآنی را ترویج دهند تا کودکان از ابتدا با قرآن آشنا شوند و جامعه ای قرآنی داشته باشیم.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات