استاد احمدی وفا قاری ممتاز بین المللی با حضور در مسجد جامع روستای معزآباد جابری مهمان قرآن دوستان شهرستان خرامه شد.

 

مراسم شبی با قرآن با حضور مسئولان و جمع کثیری از قرآن دوستان و قاریان شهرستان خرامه به همت شورای فرهنگ عمومی شهرستان، دهیاری و شوراها، مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان، حوزه و پایگاه مقاومت بسیج روستای معزآباد جابری در مسجد جامع این روستا برگزار شد.

حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه خرامه در این مراسم اظهار داشت: همزمان با استشمام عطر ولادت امام حسین (ع)، بالهای فرشتگان میزبان شما شده تا از آیات الهی سیراب شوید.

وی خطاب به خانواده ها افزود: قرآن افتخار خانواده هاست، ترویج این کلام وحدت بخش و هدایت آفرین را ادامه دهید، هرجا هستید یک گام به سوی قرآن نزدیک تر شوید، تقاضا می کنم خانواده ها حتما کتب تفسیر قرآن را در خانه داشته باشند، مبادا روزی از زندگی ما بگذرد بدون آنکه یک آیه قرآن نخوانده باشیم.

در ادامه این مراسم استاد احمدی وفا قاری ممتاز بین المللی قرآن کریم و قاری حرم مطهر علی بن موسی الرضا (ع) که سابقه چندین بار قرائت قرآن در محضر مقام معظم رهبری و همچنین شرکت در مسابقات قرآن آسیا، آفریقا و اروپا را داشته است ضمن بیان چند نکته به قاریان و حافظان به تلاوت قرآن پرداخت.

قبل از آغاز این مراسم، پایگاه مقاومت بسیج موسسه فرهنگی قرآنی بیت الاحزان در ساختمان این مکان مقدس توسط یکی از دختران شهدای این روستا افتاح شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات