عصر دیروز همزمان با ولادت باسعادت زهرای مرضیه (س) و روز زن، مجلس جشنی به همین منظور ویژه مجمع الحفاظ قرآن کریم برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری  مؤسسه قرآنی- فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) جشن قرآنی کوثر ولایت ویژه با حضور ۴۰ نفر از حافظان کل این شهرستان برگزار شد.

رقیه دانشور، مسئول مجمع الحفاظ شهرستان قرآنی استهبان در گفتگو با خبرنگار بیت الاحزان گفت: اکنون ۴ سال است که مجمع الحفاظ استهبان به صورت مستمر در حال فعالیت است و یکی از برنامه های ثابت مجمع برگزاری، مراسمات جشن  می باشد.

مسئول مجمع الحفاظ بیت الاحزان استهبان با اشاره به استقبال حفاظ از این مراسم که در یکی از باغ های اطراف شهرستان برگزار شد هدف از این مراسم را این گونه تشریح کرد: با توجه به این که حافظان کل حداقل یک سال بی وقفه تلاش می کنند تا کل قرآن را حفظ کنند و سرمایه های واقعی مؤسسه محسوب می شوند سعی ما بر این است تا با برگزاری برنامه های شاد و تفریحی رضایت نسبی این عزیزان را به دست آوریم.

این حافظ قرآن خاطر نشان کرد: اجرای برنامه مولودی خوانی، مسابقه مقارعه، تجلیل از برترین های مجمع الحفاظ و امضای عهد نامه از برنامه های اجرا شده این مراسم بود.

دانشور در پایان افزود: خواندن متن عهد نامه و امضای همه حفاظ ذیل آن یکی از برنامه های ابتکاری و اصلی مجمع الحفاظ است که همه ساله به عنوان تجدید بیعت با قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) انجام می شود.

برای دانلود فایل عهد نامه بر روی پیوست کلیک کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات