صبح امروز با حضور گسترده علاقمندان به فراگیری قرآن، مراسم افتتاحیه ترم جدید کلاس های آموزشی بیت الاحزان شعبه استهبان برگزار شد.

 

افتتاحیه ترم جدید (اسفند ماه) کلاس های آموزشی مؤسسه صبح امروز با حضور گسترده قرآن پژوهان، حافظان و معلمان بیت الاحزان استهبان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم تلاوت قرآن توسط سرکار خانم زهرا وحدتی از کارکنان مؤسسه انجام شد و پس از آن استاد حاج حمیدرضا حسینی از اساتید اخلاق شهرستان به ایراد سخنرانی پرداخت.

حسینی ضمن تشکر از برنامه ها و کلاس های قرآنی مؤسسه بیت الاحزان به استقبال بی نظیر و باشکوه قرآن پژوهان از کلاس های قرآنی پرداخت و آنان را مورد تشویق و تمجید قرار داد. این استاد اخلاق همچنین به بیان احادیث ارزشمندی راجع به انس با قرآن پرداخت و در آخر، آیاتی از سوره مبارکه قدر را تفسیر نمود.

پس از برنامه سخنرانی سرکار خانم زهرا اردالی، مسئول آموزش شعبه استهبان به بیان نکات مهم و توجیهی راجع به کلاس های ترم جدید اشاره کرد و به سؤالات قرآن پژوهان پاسخ داد.

اجرای مسابقه حفظ و روخوانی قرآن آموزان و اهدای جوایز به منتخبین این مسابقه از دیگر برنامه های این مراسم بود و در آخر از قرآن پژوهان برتر ترم گذشته با اهدای لوح یادبود تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است کلاس های آموزشی مؤسسه هر سال در قالب ۳ ترم ۴ ماهه و در رشته های روخوانی و روان خوانی، حفظ، مفاهیم، تجوید، فهم زبان قرآن، تدبر و صرف و نحو برگزار می شود و در نهایت، آزمون پایان ترم هر سطح برگزار شده و به افرادی که نمره قبولی را کسب کنند مدرک معتبر، اهدا می شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات