روز گذشته حجت الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) با بازدید از شعبه های شهرستان خرامه و شهر معزآباد جابری با مسؤلین و قرآن آموزان این شعبه ها گفتگو و به بررسی مشکلات آن ها پرداخت.

در ابتدای بازدید عضو هیئت مدیره اتحادیه تشکل های قرآنی از شعبه خرامه سرکار خانم رنجبر، مسؤل شعبه این شهر  در جمع مسؤلین و قرآن آموزان گزارشی از عملکرد این مؤسسه ارائه و راهکارهایی را برای اجرای بهتر فعالیت های قرآنی در خرامه را بیان کرد. در ادامه حجت الاسلام شاهسونی با اجرای جلسه پرسش و پاسخ محفوظات قرآن آموزان را مورد سنجش قرار داد و سپس به نفرات برتر جوایزی اهداء شد.

بازدید از شعبه بیت الان حضرت زهرا (س) شعبه معزآباد جابری نیز گام دوم بازدید از شعب شهرستان خرامه بود. در این شهر که به دلیل رونق و گستردگی فعالیت های قرآن به شهر حملان قرآن معروف شده است نیز مدیر مؤسسه بیت الاحزان پیشنهاد راه اندازی «شورای قرآنی» شهر معزآباد جابری را داد شود تا از موازی کاری در فعالیت های قرآنی جلوگیری و رشد فرهنگ قرآنی گسترده تر و پربار تر انجام شود.

وی ضمن سخنانی قرآن آموزان  و مسؤلین را به منادی قرآن بودن دعوت کرد. این حافظ و فعال قرآنی بیان کرد ما باید با رفتار، کردار و برنامه های خود منادی قرآن باشیم به گونه ای که این امر در جامعه ملموس باشد.

در ادامه با حضور رییس شورای شهر معزآباد جابری، مدیر مؤسسه از همکاری مسؤلین و مردم این شهر با خادمان و مربیان بیت الاحزان تقدیر و تشکر نمود.

 هدایت الله معتضدیان، مسؤل شعبه این شهر ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شعبه معزآباد جابری بیت الاحزان حضرت زهرا(س) عنوان کرد علی رغم نوپا بودن این شعبه، کمیت و کیفیت فعالیت قرآن کریم در این شهر را در حد عالی عنوان کرد و با اشاره به نامگداری یکی از خیابان های این شهر به نام بیت الاحزان عنوان نمود و انشاء الله در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود که این شعبه یکی از موفق ترین شعب بیت الاحزان  در میان ۱۳۰ شعبه باشد.

 در پایان نیز مسابقه حفظ در بین قرآن آموزان اجرا شد و به نفرات برتر جوایزی اهداء شد و نکته ای که در این میان جالب به نظر می رسید حضور سه برادر و خواهر افغانی در میان قرآن آموزان شعبه معزآباد جابری بود که حجت الاسلام شاهسونی ضمن سخنانی با استقبال از حضور اتباع خارجی در مدارس شبانه روزی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) و کلاس های ۱۳۰ شعبه بیت الاحزان عنوان نمود: بیت الاحزان آماده اجرای فعالیت قرآنی برون مرزی در جهان اسلام است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات