جلسه هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور، در مشهدمقدس و در زائرسرای یاس نبی (س) بیت الاحزان حضرت زهرا (س) در حال برگزاری است. در این نشست ماهانه که با حضور اعضای هیئت مدیره این اتحادیه در حال برگزاری است مشکلات مؤسسات قرآنی و راهکارهای ارتقاء سطح علمی آموزشی و مالی مؤسسات مورد بررسی قرار می گیرد.

در این نشست ماهانه که با حضور اعضای هیئت مدیره این اتحادیه در حال برگزاری است مشکلات مؤسسات قرآنی و راهکارهای ارتقاء سطح علمی آموزشی و مالی مؤسسات مورد بررسی قرار می گیرد.

همچنین روز گذشته موضاعاتی مانند همکاری های میان معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی و اتحادیه تشکل های قرآنی برای گسترش فرهنگ قرآنی کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. عضویت ۱۰۰ مؤسسه قرآنی جدید به اتحادیه نیز از دیگر مصوبات این نشست بود. چگونگی توانمندسازی و ارتقاء جایگاه فرهنگی دینی مؤسسات مورد بحث قرار گرفت.
امروز نیز موضوعاتی مانند عملکردمؤسسات قرآنی مردم نهاد در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، بررسی روند تاسیس اتحادیه ‌های استانی نیز مورد بحث واقع خواهد شد.

این نشست که از روز گذشته در در زائرسرای یاس نبی (س) بیت الاحزان حضرت زهرا (س) در حال برگزاری است امروز نیز ادامه خواهد داشت.

گفتنی است حسن محمدی، سیدعلی سرابی، حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌رضا شاهسونی، سیدمرتضی نیکزاد، محمدرضا داودآبادی، حجت‌الاسلام و المسلمین حمیدرضا مطهریان، محمدرضا پورمعین، مهدی مقامی، محمدحسین فریدونی، حسین اجرایی و حجت‌الاسلام و المسلمین منصور برزگر اعضای برگزیده هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور در سال جاری می باشند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات