این مدرسه علمیه با همکاری موسسه قرآنی بیت الاحزان و حوزه علمیه امام صادق (علیه السلام) استهبان از سال ۱۳۹۵ راه اندازی شده است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) ثبت نام حوزه علمیه قرآنی امام صادق (علیه السلام) تا ۳۱ مرداد تمدید شد.
این مدرسه علمیه با همکاری موسسه قرآنی بیت الاحزان و حوزه علمیه امام صادق (علیه السلام) استهبان از سال ۱۳۹۵ راه اندازی شده است.

با توجه به اهمیت تربیت طلاب حافظ قرآن برنامه آموزشی این حوزه علمیه به صورتی هست که طلاب در سال اول و دوم طلبگی خود علاوه بر تحصیل دروس حوزه، ۱۰ جزء از قرآن کریم را حفظ می‌کنند و در سال سوم با استفاده از مرخصی تحصیلی به حفظ ۲۰ جزء از قرآن همراه با تثبیت و مرور دروس سال‌های پیش می‌پردازند.

از مزایای این طرح حوزوی، آموزش مفاهیم و تفسیر قرآن کریم، آموزش تخصصی تجوید و یادگیری یکی از زبان های مرسوم دنیا در طول تحصیل می‌باشد.
علاوه بر این طلاب این مدرسه علمیه قرآنی از اردوهای ماهانه زیارتی سیاحتی و اردوهای سالانه به شهرهای مقدس مشهد و قم بهره‌مند می‌شوند.

داوطلبان برادر ۱۴ تا ۱۷ سال می‌توانند با مراجعه به سایت موسسه بیت الاحزان حضرت زهرا سلام الله علیها به نشانی beytolahzan.ir در این حوزه علمیه ثبت نام نمایند.
علاقمندان همچتین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تماس های ۰۹۱۶۴۰۴۸۷۵۰ (ساعت تماس ۱۹ الی ۲۲) و ۰۹۱۷۴۴۹۵۲۰۱  (ساعت تماس ۸ الی ۱۳) تماس حاصل نمایند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات