با تصمیم شورای آموزش مؤسسه، مهلت نام نویسی این دو طرح ملی تا 15 تیر ماه تمدید شد

 

حجت الاسلام علیرضا شاهسونی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س)، از تمدید مهلت نام نویسی بیستمین دوره مراکز شبانه روزی حفظ یکساله کل قرآن و همچنین ششمین دوره طرح ملی رحله خبر داد.

وی با اشاره به تغییر برنامه زمان بندی ثبت نام و شروع دوره های شبانه روزی مؤسسه به دلیل کرونا گفت: با توجه به این که شروع نام نویسی این طرح ها به دلیل کرونا به بیستم اردیبهشت ماه به تعویق افتاده بود و فرصت نام نویسی کاهش پیدا کرده بود، با تصمیم شورای آموزش مؤسسه، مهلت نام نویسی این دو طرح ملی تا ۱۵ تیر ماه تمدید شد.

عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور در خصوص وضعیت برگزاری طرح‌ها با توجه به همه گیری کرونا خاطر نشان کرد: مؤسسه بیت الاحزان تابع قوانین کشوری و تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا می‌باشد و مراکز شبانه روزی حفظ یکساله و طرح ملی رحله تنها در شهرهایی که وضعیتشان از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا سفید اعلام شده است با رعایت تمامی موازین و پروتکل‌های بهداشتی برقرار خواهد بود و بر همین اساس، زمان برگزاری طرح ملی رحله برای اولین بار به یک ماه کاهش یافته است.

این حافظ قرآن کریم با تأکید بر عدم تمدید مهلت نام نویسی پس از ۱۵ تیر ماه اظهار داشت: عزیزانی که قصد دارند در این طرح‌ها شرکت کنند هر چه سریعتر با مراجعه به سایت beytolahzan.ir نسبت به نام نویسی اینترنتی اقدام نمایند و از موکول کردن ثبت نام خود به روزهای پایانی خودداری کنند.

یاد آور می شود مؤسسه بیت الاحزان هم اکنون دارای ۱۱ مرکز شبانه روزی حفظ یکساله ویژه برادران و یک مرکز ویژه خواهران می‌باشد و ۲۹ مرکز نیز برگزار کننده طرح حفظ تابستانه قرآن کریم موسوم به «طرح ملی رحله» در سال ۹۹ ویژه نوجوانان و جوانان ۱۴ تا ۲۲ ساله می‌باشند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات