با تصمیم ستاد طرح ملی رحله، بنا شد نام نویسی این طرح تا پایان روز 31 خرداد ماه تمدید شود

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س)، حجت الاسلام هادی سیاری دبیر طرح ملی رحله از تمدید مهلت ثبت نام ششمین دوره طرح ملی رحله خبر داد.

وی افزود: با توجه به شرایط کرونا در کشور و به تأخیر افتادن امتحانات مدارس و حوزه‌ها، تقاضاهای بسیاری جهت تمدید مهلت ثبت نام این طرح ملی داشتیم که در نهایت با تصمیم ستاد طرح ملی رحله، بنا شد نام نویسی این طرح تا پایان روز ۳۱ خرداد ماه تمدید شود.

این حافظ کل قرآن کریم با اشاره به این که برخی از مراکز برگزار کننده طرح به دلیل مشکلات ناشی از همه گیری کرونا و سایر مشکلات نتوانستند موفق به برگزاری طرح شوند خاطر نشان کرد: هم اکنون ۲۹ مرکز پذیرای داوطلبان حضور در این دوره‌ی تابستانی هستند و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه بیت الاحزان به نشانی beytolahzan.ir نسبت به نام نویسی در این طرح ملی اقدام نمایند.

گفتنی است «طرح ملی رحله» حفظ اجزاء قرآن کریم ویژه نوجوانان و جوانان ۱۴ تا ۲۲ ساله در تابستان است که مؤسسه بیت الاحزان در سال جاری با رویکرد حفظ یک و نیم جزء ابتدایی قرآن کریم به همراه ۴۰ آیه موضوعی در مدت ۳۰ روز تابستان برای ششمین سال پیاپی برگزار خواهد کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات