صالح محبی معاون آموزش بیت الاحزان از برگزاری مرحله نهایی هجدهمین دوره مسابقات سراسری مؤسسه بیت الاحزان در تاریخ 8 اسفند ماه سال جاری خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س)، صالح محبی معاون آموزش بیت الاحزان از برگزاری مرحله نهایی هجدهمین دوره مسابقات سراسری مؤسسه بیت الاحزان در تاریخ ۸ اسفند ماه سال جاری خبر داد.

وی با بیان این که مرحله سطح شعبه مسابقات در تاریخ ۲۳ آبان و مسابقات مرحله شهرستان با حضور برگزیدگان مرحله شعبه در تاریخ ۵ دی ماه برگزار شد گفت: ان شاء الله مرحله نهایی مسابقات با حضور برگزیدگان مرحله شهرستان و همچنین اضافه شدن نفرات برتر مراکز شبانه روزی در روز پنجشنبه ۸ اسفند ماه در شیراز برگزار خواهد شد.

این حافظ کل قرآن کریم افزود: در این مرحله مسابقه ۲۰۰ متسابق خواهر در ۹ رشته و ۸۰ متسابق برادر نیز در ۹ رشته با هم به رقابت می‌پردازند که رشته نهم که ترجمه و مفاهیم است بین برادان و خواهران به صورت مشترک و کتبی برگزار خواهد شد.

محبی در ادامه به ارتقاء سطح کیفی این دوره از مسابقات اشاره کرد و افزود: با توجه به مردمی بودن و بضاعت اندک مؤسسه، در دوره‌های پیشین مسابقات جوایزی در حد وسع و توان این مؤسسه مردم نهاد به نفرات برتر اهدا می‌شد که خوشبختانه با مساعدت خیر اندیشان در این دوره میزان جوایز نفرات برگزیده نسبت به دوره های قبل رشد چشمگیری داشته است.

معاون آموزش بیت الاحزان خاطرنشان کرد: در رشته حفظ کل نفرات اول تا سوم در صورت کسب حد نصاب به ترتیب یک میلیون، ۸۰۰هزار و ۶۰۰ هزار تومان هدیه نقدی دریافت خواهند کرد، جوایز نفرات اول تا سوم رشته حفظ ۲۰ جزء ۸۰۰هزار، ۶۰۰هزار و ۴۰۰ هزار تومان خواهد بود، برترین های حفظ ۱۰ جزء به ترتیب ۶۰۰هزار، ۴۰۰هزار و ۳۰۰ هزار تومان هدیه نقدی دریافت خواهند کرد، نفرات برتر حفظ ۵ جزء به ترتیب ۳۰۰هزار، ۲۵۰هزار و ۲۰۰ هزار تومان هدیه نقدی دریافت می‌کنند، هدایای سه نفر برتر رشته حفظ ۳ جزء ۲۰۰ هزار، ۱۵۰ هزار و ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود، در رشته حفظ یک جزء سهم نفرات برتر، ۱۵۰ هزار، ۱۲۰ هزار و ۱۰۰ هزار تومان می باشد و نفرات برتر رشته مفاهیم نیز به ترتیب ۲۰۰ هزار، ۱۵۰ هزار و ۱۰۰ هزار تومان هدیه نقدی دریافت خواهند کرد.

وی یادآور شد: این دوره از مسابقات در دو بخش مجزای قرآن آموزان و کادر اداری آموزشی برگزار می‌شود با این تفاوت که در رشته حفظ کل، حافظان کل با کادر اداری آموزشی به رقابت می‌پردازند و رشته‌ای مجزا نخواهند داشت.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات