این نشست به منظور هماهنگی برنامه ها و فعالیت‌های مرکز مدیریت، ارائه راهکارهای پیشنهادی جهت راهبرد بهتر امور و طرح مسائل و مشکلات این مرکز، هر دو هفته یک بار برگزار می‌گردد

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا سلام الله علیها نشست شورای اداری مرکز مدیریت بیت الاحزان صبح امروز دوم آذر ماه با حضور کارکنان این مؤسسه برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام شاهسونی مدیر مؤسسه، آغاز شکل گیری و ادامه حیات بیت الاحزان را از الطاف خاصه بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها دانست و با اشاره به نقاط قوت و ضعف موجود در سالهای اخیر، این موسسه را یکی از کم آسیب ترین موسسات قرآنی کشور معرفی کرد.

وی بیت الاحزان را یکی از معدود مؤسسات طراح و مجری ایده‌های قرآنی جدید در بین مؤسسات قرآنی کشور ارزیابی و تصریح کرد: اجرای طرح‌های عظیم قرآنی از جمله طرح ملی رحله، طرح ملی آیات زندگی و حفظ تلفنی و رشد روز افزون فعالیت های قرآنی موسسه ثمره اخلاص، روحیه جهادی کارکنان و عنایات اهل بیت (ع) می‌باشد.

 عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور با اشاره به اثرگذاری این مؤسسه در سطح کشور گفت: خوشبختانه پیگیری‌های مستمری را در زمینه بیمه فعالان قرآنی و تخصیص اعتبارات مالی از سوی نهادهای دولتی به موسسات قرآنی کشور داشته ایم و سعی کردیم نه تنها در سطح مؤسسه بلکه در سطح کلان کشوری مطالبات مؤسسات قرآنی را دنبال کنیم.

مدیر مسئول موسسه بیت الاحزان با اشاره به راه اندازی بخش جدیدی تحت عنوان موقوفات در مرکز مدیریت موسسه گفت: با توجه به اینکه موقوفات قرآنی را می‌توان یگانه منبع درآمد پایدار موسسات قرآنی نامید، امید است راه اندازی این بخش بتواند ما را در برطرف کردن مشکلات موسسه یاری نماید.

یادآور می‌شود این نشست به منظور هماهنگی برنامه ها و فعالیت‌های مرکز مدیریت، ارائه راهکارهای پیشنهادی جهت راهبرد بهتر امور و طرح مسائل و مشکلات این مرکز، هر دو هفته یک بار برگزار می‌گردد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات