مى‌خواهند نور خدا را با دهان‌هاى خود خاموش كنند، ولى خدا كامل‌كننده‌ى نور خويش است، هر چند كافران خوش نداشته باشند

 

بسم الله الرحمن الرحیم

«انالله و انا الیه راجعون»

«مَنْ کَانَ عَدُوًّا لِلَّهِ وَمَلاَئِکَتِهِ وَرُسُلِهِ وَجِبْرِیلَ وَمِیکَالَ فَإِنَّ اللهَ عَدُوٌّ لِلْکَافِرِینَ»

و هر که دشمن خدا و فرشتگان و فرستادگان او و جبرئیل و میکائیل باشد [کافر است و] بى‌تردید خدا دشمن کافران است

قرآن پاک ترین کتاب، از مبدأ پاکی و طهارت، بر پاک‌ترین قلب عالم هستی نازل، و از لبان پاک‌ترین مخلوق عالم الهی تلاوت، و بر عالم وجود عرضه گردید. به همین خاطر تنها کسانی می‌توانند به این مصحف مطهر نزدیک شده، و از نور پر فیض آن بهره‌مند گردند که ظاهر و باطنی پاک و طاهر داشته و از هر گونه آلودگی جسم و روح منزه باشند. «لَّا یَمَسُّهُ إِلَّا الْمُطَهَّرُون»

در روزهای اخیر که ملت مستضعف ایران اسلامی در اعتراض مسالمت آمیز به افزایش قیمت بنزین به خیابان‌ها آمدند و در فضایی آرام خواستار تأمین مطالبات به حق خود از مسئولان بودند، بار دیگر دست استکبار جهانی از آستین ایادی آشوبگر داخلی بیرون آمد و با سوء استفاده از صبر و بردباری حکیمانه نیروهای امنیتی و انتظامی، با سوار شدن بر موج خواسته‌های به حق مردم اقدام به ایجاد هرج و مرج، آشوب، اغتشاش و خسارت به اموال عمومی نمودند.

این اراذل اجاره‌ای به این اقدامات تخریبی بسنده نکرده و در اقدامی بزدلانه که قلب همه مردم مسلمان ایران را غرق در تألم و اندوه کرد با حمله به مردم بی‌گناه و جسارت به مساجد و هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم، کینه و نفرت خود را نسبت به مقدسات اسلام و انقلاب اسلامی آشکار کردند.

«یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ»

مى‌خواهند نور خدا را با دهان‌هاى خود خاموش کنند، ولى خدا کامل‌کننده‌ى نور خویش است، هر چند کافران خوش نداشته باشند

مؤسسه  قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا سلام الله علیها به عنوان داعیه دار ترویج فرهنگ قرآن کریم در کشور، با عرض تسلیت به محضر مقدس قرآن ناطق حضرت ولیعصر ارواحنا له الفداء، همگام با علما و مردم فهیم کشور، ضمن محکوم کردن این اقدام رذیلانه و خبیثانه، از مسئولین تقاضا دارد با برخورد قاطعانه و بدون اغماض با پدید آورندگان این واقعه دردناک، راه تکرار چنین بی حرمتی هایی را بر آشوبگران ببندد.

این مؤسسه که بیشتر فعالیت خود را بر گسترش معارف قرآن کریم در نقاط محروم متمرکز کرده است، صف مردم را از اشرار و آشوبگران جدا دانسته و پیگیری واقعی مطالبات حقه مردم را وظیفه ذاتی مسئولین کشور می‌داند و به نمایندگی از تمامی حافظان، قرآن آموزان، کارکنان و خادمان این مؤسسه مردم نهاد اعلام می دارد: این اقدامات کور و بزدلانه عزم ما را در ترویج هر چه بیشتر فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی محکم تر از پیش کرده و ان شاء الله با گام‌های استوارتر در راه مهجوریت زدایی از ساحت مقدس قرآن کریم در کشور و جهان پای خواهیم نهاد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات